1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A lány látja, hogy tetszik a…

"A lány látja, hogy tetszik a fiúnak."

Fordítás:She sees that he likes her.

February 1, 2014

21 hozzászólás


szandrea

mi az hogy a fiút nem fogadja el mikor ő írta ki hogy fiú!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jozelf

Hát ez az.. :D:D szerintem is ez a probléma!


Jozelf

The girl sees that he likes the boy. Ez is egy jó megoldás, ahelyett, hogy a végén is girl van az egyik megoldásnak....


azigaziTCK

így a mondat második fele az, hogy a fiúnak (he) tetszik (likes) a fiú (the boy). Nem? Max she-vel működhetne, de akkor meg nem a fordítandó mondat, mert akkor azt írjuk, hogy she likes the boy---> a lánynak tetszik a fiú...de fordítva kéri


azigaziTCK

The girls sees, that boy likes her....ez így nem éri?


petya1982

Kihagytad a "the" névelőt a "boy" szó elől, pedig a mondat elején is ott van a "girl" előtt. Sőt, még a magyarban is mindkettő elé teszünk névelőt.


bgdssusu

Én nem hagytam ki és nem fogadta el... The girl sees, that the boy likes her... Ugyanis nála nem csak ez volt a baj. Ő azt írta, hogy girls. Ami több lány. És akkor már nem is sees, csak see.

De mint említettem a fenti jó választ nekem sem fogadta el... És szépen pirossal kiemelte a boy szót!


Breki33

the girl sees, that she likes the boy- a lány látja, hogy ő she tetszik tetszik a fiúnak boy


vamate

Azt írja hogy a lánynak


MoniMarton

Hibás a megoldás


qbalint

Beírtam, hogy The girl sees that the boy likes her. Nem fogadta el. Kiírta megoldásnak pontosan ugyan ezt!!! Facepalm feeling...


BrokIzabella

Ez nagyon idegesítő! Tudom, hogy jól írtam és mégsem fogadja el. Ez a program TELE VAN HIBÁKKAL!


Breki33

Hogy írtad jól?


nagyi60

na jó de az életem elfogyott ? Ez viszont egy rossz fordítás.


EiplSoma

uristen egy esssss betu huhhh


TriforceGamr

Can see vagy sees nem ugyanaz?????


TommyAngel4

The girl sees, that she likes the boy. Ez miert nem jo? Ez mit jelent akkor?


Breki33

Én is ezt írtam ide korábban, de szerintem azért mert a she likes the boy nem azt jelenti, hogy tetszik a fiúnak, hanem azt, hogy ő (she) szereti, tetszik neki a fiú

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés