A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Use them whenever you want."

Fordítás:Használd őket, amikor csak akarod!

4 éve

29 hozzászólás


idavidka

"Használd őket akkor, amikor csak akarod" miért nem jó?

4 éve

Elek55
Elek55

tízszer meghallgattam és szerintem azt mondja: használj serpenyőt amikor csak akarsz!

3 éve

puttocska

@idavidka: Lényegében jó, amit írtál, de az angol nem olyan "körülményesen" fogalmaz mint a magyar, szerintem. Ezért náluk simán elég az "akkor" nélkül.

4 éve

idavidka

Na jó, de a feladat az volt, hogy fordítsam magyarra. Es szerintem helyes a fordításom..

4 éve

Patrik52

Akkor küld be, hogy a válaszod helyes, és ha tényleg az, beveszik a megfejtések közé.

4 éve

idavidka

Bekuldtem csak Kivancsi voltam, hogy mit gondoltok=)

4 éve

Shibelion

Van, hogy a teljesen és nyilvánvalóan rosszat is elfogadják.

4 éve

balintseby

használd "azokat" vagy "őket" ...nem mindegy?

4 éve

puttocska

szerintem nem mindegy, hogy személy vagy tárgy..

4 éve

balintseby

persze, hogy nem mindegy...de a kérdésből nem derül ki

4 éve

Shibelion

Tárgyak esetében is használhatnak/használhatunk "they"-t.

Mi magyarok is szoktunk tárgyakat úgy megnevezni, hogy "Ő(k)"

4 éve

tibagfu
tibagfu

Használd ezeket, amikor csak akarod! miért nem jó???? A megadott fordítás úgy hangzik mintha személyeket használna valaki.

4 éve

Idkpirate

Az "ezeket" az inkább these.

4 éve

Shibelion

Tárgyak esetében is használhatnak "they"-t.

4 éve

pikkpakkpikk

Használd azokat, amikor akarod! Ez így nem jó? És ha nem jó, akkor ez hogy lenne angolul?

4 éve

nkatika

Ezeket = these, azokat = those (közelre ill. távolra mutató, többes névmások).

4 éve

ildikote

használd öket amikor te akarod,,,nem fogadta el a .te.. miatt,,,

4 éve

Shibelion

Mert nem azon van a hangsúly.

4 éve

Harga
Harga

Szerintem ez is jó. Jelezd nekik. Honnan lehet tudni, hogy mi miatt nem fogadta el?

4 éve

Shibelion

Általában jelzi.

4 éve

senorana

Használd őket akármikor akarod.

4 éve

Shibelion

Unmagyar-ish.

4 éve

boldi2002

Bármikort aláhúzza

3 éve

VadD01

Lehet, hogy süket vagyok, de a 'them' számomra nem érthető, inkább egy 'an'...

3 éve

Shibelion

Értsd úgy, hogy 'em, és akkor jó lesz, mivel a them-et így rövidítik. Szóval lehet, hogy a robot szlengesít.

3 éve

onlywicky

Én többes számba írtam, az miért nem jó?! :-/

3 éve

farzsolt

Hasznald őket, valahányszor csak akarod! Nem jó?

3 éve

nikolllll

Haszbaln barmikor amikor akarod Ez miert nem jo? A whenever az eszt is jelenti

3 éve

Katica642602

Miért nem fogadja el a rendszer ezt a megoldást? "használd azokat bármikor akarod"

4 hónapja