1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He watches the spider."

"He watches the spider."

Překlad:On sleduje toho pavouka.

July 4, 2016

3 komentáře


petr775364

Watches jsou hodinky?watched je sledovat?

July 4, 2016

JiNeern

Watch má dva významy: jednak náramkové hodinky (podstatné jméno), jednak dívat se, sledovat (sloveso).

"Watches" je pak buď množné číslo podstatného jména (vícero hodinek), nebo 3. osoba přítomného času slovesa (dívá se, sleduje).

February 18, 2018

Alchamei

''Watches'' jsou hodinky v množném čísle, ''watched'' je minulý čas od slovesa watch, tedy ''sledoval.''

July 4, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.