1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She did not talk to the teac…

"She did not talk to the teacher."

Fordítás:Nem beszélt a tanárral.

February 1, 2014

15 hozzászólás


szullone123...

Szerintem a- Nem beszélgetett a tanárral- fordítás is jó

March 1, 2014

norris80

Nem beszélt a tanárhoz is helyes lenne?

April 13, 2015

KoppanyJ

Én azt írtam, hogy "nem szólt a tanárnak". - nem fogadta el. Az általam írt mondatot hogy kellene fordítani?

April 28, 2015

malackutya

Nem szolt a tanarHOZ. / jo es elfogadja

June 17, 2018

Palirson

a tanító miért nem jó?

November 14, 2015

Lona08

miért to?

November 20, 2015

BlackEdith

Én is azt szeretném tudni, hogy miért " to ", és miért nem " with " ?

December 22, 2015

Tamas51

Nem tudom de azt hiszem hogy azért to mert ez esetben a tanárhoz beszélt. Ha a tanárral együtt beszélt volna mondjuk a diákokhoz akkor lenne with the teacher. Mit gondoltok, jó lesz így?

March 19, 2016

Maminti.

Igen, kb... Úgy tapasztaltam, amikor beszélget valaki valakivel, akkor "with", de ha beszél valakivel/hez (pl. telefonon) akkor "to", mert az angol úgy értelmezi, hogy hozzá (feléje) beszél. Meg kell szokni az angol észjárást. :) Ez nagyjából olyasmi, mint amikor busszal megyek "by bus", de ha a barátommal megyek "with boyfriend".

March 20, 2016

Tamas51

Kösz a támogatást és remélem igazunk van.

March 20, 2016

BlackEdith

Köszi a válaszokat, így már értem! :)

March 20, 2016

Tamas51

Certainly! Bár már én is ott tartanék, hogy értek valamit.

March 20, 2016

AndiViktor

Áhá.

February 1, 2014

HMikiHTH

Hát úgy tűnik a tanár se túl beszédes. Az írjam le amit hallok feladatnál meg se nyikkant :(

February 18, 2014

tien761

nem beszélt a tanárnővel.Nem fogadta el.Pedig szerintem helyes.

March 29, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.