"My hat"

Fordítás:A kalapom

February 1, 2014

35 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


DorinPuszt

Cap= sapka Hat= kalap


zetorka

a hat az sapka is, legalábbis a szótár szerint


Lelemeny

Igen, én is azt írtam, erre hibára jelölt!


Henrik934757

Ha a hat nem sapka akkor ki kéne venni a szótárból a sapka feltüntetését is a lehetséges fordítások közül.


AndreaGnci

A sapkám miért nem jó?


banosroxan

Az "en kalapom" miert nem.jo?


StTnde

Ha névelővel írod: AZ én kalapom, akkor jó.


femese1

Annak jónak kéne lennie h az én kalapom


XYQh8d

A hat szó végén nem kellene félrevezetően sziszegni!


Kata789779

Hats- nak érteni!


ErkyTams

A saját gépi hangját sem fogadta el...


kolozsia

igen, ezt én sem értem, különösen hogy a képen, ahol "tanultuk" egy sapka volt; sztem jelentsd hibának


lazar320633

Igen jo jo jol mondjatok


MrkKele

A kapapom miért nem jó?


dav_veyl

Kapapom? Ha azt írtad h kalapom az nem jó mert kell az A a mondathoz. Tehát a kalapom. Így helyes


pszlaci

Én hallom csak "my hats"-nek?


levanka

ugyanazt írtam, ami a megoldás és nem fogadta el :(


Harga

Ha bemásolnád, tippelhetnék, mit rontottál.


CsillaKere2

a kalapom ez miért nem helyes??


NmethKrist18

Nem fogadta el amit mondtam


csonki.sugi

az en sapkam mert nem jo?


Enik241804

Azert mert kalapot kellett volna irni. Meg azert is mert a cap= sapka, a hat= kalap es a kettő nem ugyanaz.


BarthaDori

A kalap és a sapka is hat


Phineas11

Nem fogadta el ezt: az én sapkám miért???


Enik241804

Mert nem ugyanaz a sapka meg a kalap


dav_veyl

Phineas11 :))) jó a neved


StTnde

Ha névelővel írod: AZ én kalapom, akkor jó.


KatalinMaj1

én kalapom miértnem jó?


StTnde

Ha névelővel írod: AZ én kalapom, akkor jó.


KatalinMaj1

kőszőnőm a választ


galalo50

Nekem a SAPKÁM!!!! Én tudom mi van a fejemen!


Fotobagdi

Ugyan azt írtam.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.