"My hat"

Fordítás:A kalapom

February 1, 2014

57 hozzászólás


DorinPuszt

Cap= sapka Hat= kalap


zetorka

a hat az sapka is, legalábbis a szótár szerint


Lelemeny

Igen, én is azt írtam, erre hibára jelölt!


Henrik934757

Ha a hat nem sapka akkor ki kéne venni a szótárból a sapka feltüntetését is a lehetséges fordítások közül.


8olivia8

Hat is lehet sapka.. Pl télisapka


AndreaGnci

A sapkám miért nem jó?


bubiszaszi

azért mert a sapka az cap


banosroxan

Az "en kalapom" miert nem.jo?


StTnde

Ha névelővel írod: AZ én kalapom, akkor jó.


femese1

Annak jónak kéne lennie h az én kalapom


fgvdRr

Hát nem jó szarocskám!


BelaMolnar0

The hat az kalapot jelent,nincs birtokos esetben.


kolozsia

igen, ezt én sem értem, különösen hogy a képen, ahol "tanultuk" egy sapka volt; sztem jelentsd hibának


lazar320633

Igen jo jo jol mondjatok


MrkKele

A kapapom miért nem jó?


Dav_Anro

Kapapom? Ha azt írtad h kalapom az nem jó mert kell az A a mondathoz. Tehát a kalapom. Így helyes


ErkyTams

A saját gépi hangját sem fogadta el...


CsillaKere2

a kalapom ez miért nem helyes??


XYQh8d

A hat szó végén nem kellene félrevezetően sziszegni!


csonki.sugi

az en sapkam mert nem jo?


Enik241804

Azert mert kalapot kellett volna irni. Meg azert is mert a cap= sapka, a hat= kalap es a kettő nem ugyanaz.


Phineas11

Nem fogadta el ezt: az én sapkám miért???


Enik241804

Mert nem ugyanaz a sapka meg a kalap


Dav_Anro

Phineas11 :))) jó a neved


StTnde

Ha névelővel írod: AZ én kalapom, akkor jó.


KatalinMaj1

én kalapom miértnem jó?


StTnde

Ha névelővel írod: AZ én kalapom, akkor jó.


KatalinMaj1

kőszőnőm a választ


galalo50

Nekem a SAPKÁM!!!! Én tudom mi van a fejemen!


levanka

ugyanazt írtam, ami a megoldás és nem fogadta el :(


Harga

Ha bemásolnád, tippelhetnék, mit rontottál.


Fotobagdi

Ugyan azt írtam.


Harga

Nagyon jól tetted, de ez miért érdekes? Már több ezren írták ugyanazt.


Dav_Anro

Az ezer az csak negyvenkilenc... milyen vagy matekból ha még a számokat se tudod? És ne legyél undok.


pszlaci

Én hallom csak "my hats"-nek?


BarthaDori

A kalap és a sapka is hat


femese1

Hat = kalap Cap = sapka


otto.panna

Ha rámegyek a "hat"-re azt írja ki, hogy sapka, kalap


Urubil3000

Nekem is és a sapkát mégsem fogadta el?! De a sapka:Cap Kalap:hat


NemethAbigel

Nekem elfogadta azt is hogy az en kalapom


szaszdani2

Rányomtam a "hat"re és azt hozta ki hogy kalap vagy sapka. Én a sapkát írtam és nem fogadta el


Dniz15

Igen en is sapkat irtam es hiba vannak szavak aminek tobb jelentese is van!!


Katalin5246

No, ez már kezd bosszantó lenni! Kéri,,írjam be, mit hallok. sehol egy hang, ujabb szívescke úgrot Kezdem azt hinni, hogy ez már nagy hiba.


Harga

Ha nem hallod, érdemes arra kattintani, hogy: "Most nem hallgatom meg."


IxusSara02

De most mért nem jő az "én kalapom"??!


StTnde

Ha névelővel írod: AZ én kalapom, akkor jó.


vilmos301887

Sugi azért mert csúnya a sapkád


Liza549509

Én kalapom az miért nem jó? Azt írja, hogy my hat és magyarul meg a kalap?


StTnde

Ha névelővel írod: AZ én kalapom, akkor jó.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.