"He sees it."

Fordítás:Látja.

5 éve

7 hozzászólás


ngthnglan

" Látja = He sees ", És az "it" lóg a leveggőn. Szerintem "azt látja", vagy " látja azt" helyesebb.

4 éve

FDProducti

Az "it" azért kell mert ha nem lenne ott akkor azt jelentené: lát

10 hónapja

Kergabi

Nem fogadja el azt, hogy "Érti azt", pedig az I see -nál a helyes válaszok között szerepel azt is, hogy Értem.

4 éve

Kircs

Ő látja. elfogadta

4 éve

Hercegnm

Lát. Látja. Mi az a lényeges különbség, amiért nem fogadja el???

1 éve

FDProducti

Lát: van szeme :,D látja: azt az adott dolgot látja.....Látja szónál egy adott dologra utalunk ,hogy azt látja....

10 hónapja

Bob638749

Miért nem fogadja el azt hogy lát?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.