A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He sees it."

Fordítás:Látja.

4 éve

7 hozzászólás


ngthnglan

" Látja = He sees ", És az "it" lóg a leveggőn. Szerintem "azt látja", vagy " látja azt" helyesebb.

3 éve

FDProducti

Az "it" azért kell mert ha nem lenne ott akkor azt jelentené: lát

5 hónapja

Kergabi

Nem fogadja el azt, hogy "Érti azt", pedig az I see -nál a helyes válaszok között szerepel azt is, hogy Értem.

3 éve

Kircs

Ő látja. elfogadta

4 éve

Hercegnm

Lát. Látja. Mi az a lényeges különbség, amiért nem fogadja el???

8 hónapja

FDProducti

Lát: van szeme :,D látja: azt az adott dolgot látja.....Látja szónál egy adott dologra utalunk ,hogy azt látja....

5 hónapja

Bob638749

Miért nem fogadja el azt hogy lát?

7 hónapja