"Iamnotawoman!"

Fordítás:Nem vagyok nő!

4 éve

27 hozzászólás


caeiros

A "Nem vagyok nő" és az "én nem vagyok egy nő" között nem érzékelek túl sok különbséget... - és ti?

4 éve

Jucilia

az utóbbi kifejezés nem magyaros...

4 éve

helyho

Sem

4 éve

kovcs.rozi

max. én nem egy nő vagyok

11 hónapja

csikizina

Ja de no vagyok

2 éve

shakeee3

De nő vagyok :‘D

4 éve

Macskakirly

Nekem már egyszer kellet ilyet mondanom!

3 éve

annakocsis19

:D

2 éve

AuroraBerkes72

nő s asszonyt miért nem lehet keverni itt? Mifelénk ,nálunk helyettesíteni is szoktuk ezt azzal ...

2 éve

webeme

Màs vàltozata is van ??

2 éve

cintiatoth

:)

2 éve

Pola51
Pola51

Az asszonyt nem fogadja el.

2 éve

EgriEylerPeter

nem vagyok egy nö

1 éve

EgriEylerPeter

It is true

11 hónapja

helyho

Gratulálok

4 éve

m.judit28

Nincs hang!!!!

4 éve

adrian79432

Majd lesz

3 éve

AVesely15

Mi a... azt Írtam,hogy nem vagyok nő és ki javította arra,hogy ÉN nem vagyok nő.

1 éve

AmbrusRka0

nemttom

2 éve

regina413230

Nem vagyok nő

2 éve

csikizina

Aki jatszik ezel a jatekal irjon nekem skypon vagy hangutson kszi

2 éve

nagypalreb

mièrt nem magyaros ???

4 éve

MREdina

"én nem vagyok egy nő", ezt nem mondjuk így, nem használjuk. Ne zavarjon meg a szó szerinti angol fordítási "kényszer", amibe sokszor hajlamos az ember beleesni, amikor tanulja a nyelvet pl.: I am a woman szó szerint fordítva: én vagyok egy nő De ezt így nem mondjuk magyarul, csak annyit mondunk, nő vagyok. A magyar nyelv szépségei... rejtett alany. - Nő vagyok. Ki? Én. - Nők, kik? Ők - Nő, Ki? Ő és már meg is van, hogy egyes szám első személyben, vagy többes személyben beszélünk, s nem kell elé raknunk hogy Ő egy nő, Én vagyok egy nő, csak annyit mondunk, ő nő, én nő vagyok, stb. Érthető?

4 éve

AndrsTth532551

Köszi ;)

1 éve

adrian79432

Okos tojas

3 éve

adrian79432

:)

3 éve

adrian79432

Mert angol

3 éve

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.