Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The center"

Çeviri:Merkez

0
4 yıl önce

8 Yorum


falconblue

Merkezi dedim kabul etmedi yaa

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

center tek başına merkezi anlamına gelemez cunku, tamlama halinde kullanılırsa olur. "shopping center" olsa "alışveriş merkezi" olur mesela

7
Cevap ver4 yıl önce

falconblue

hani bazen "city of the center" diyoruz ordaki gibi düşünmüştüm, yanlış düşünmüşüm yani

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

center of the city olur ancak :)

5
Cevap ver3 yıl önce

drarzuh

Orta dedim neden kabul etmedi?

0
Cevap ver3 yıl önce

FurkanTrk6

Adana merkez derken center of adana mı diyecez

0
Cevap ver2 yıl önce

TarkKeskin

Adana merkez patlıyor herkes

0
Cevap ver1 yıl önce

Tahaozr
Tahaozr

Adana centre Patrol everyone

0
Cevap ver1 yıl önce