A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Eszik."

Fordítás:She eats.

4 éve

11 hozzászólás


knaus989

mi jogon He?? semleges nem de???

4 éve

ildike11

Nekem meg she-t írt..

4 éve

Eclipse85

Hmmm? Eszik = She eats? :D

4 éve

BaranyaiZs

Ha csak írja, hogy eszik, akkor a he és a she is jó megoldás és alul kiírja, hogy lehetséges még jó válasznak a másik is :)

4 éve

nellikovac65

Az iszik It drinks, az esziket nem fogadja el it eats-nak ???????

3 éve

Nagyi47

Szerintem nyugodtan el fogadhatta volna az én változatomat: he/she eats. Mivel a magyar igéből nem lehet következtetni arra, hogy milyen nemű személy végzi a cselekvést, ráadásul mindkét személyes névmással jó a megoldás.

2 éve

hallos1-es

Akkor inkább válassz eggyet:he vagy she

2 éve

kacsotunde

Miert pont she? Nem egyértelmű, lehet he is

10 hónapja

Anna540192

hova van írva hogy, Ő eszik? Mert Ő nélkül van tehát ,,Eats"

9 hónapja

Attila970876

Kar hogy a "He/She/It eats."-re helytelent dob ki. Mivel nincs pontositva a neme, illetve hogy állat e, el kéne fogadnia.

7 hónapja

sanyoheder

A he/she eats jó, mert nincs megadva, férfiről avagy nőről avan-e szó. ( lányról/fiúról)

7 hónapja

Kapcsolódó fórumok