A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Eszik."

Fordítás:She eats.

4 éve

30 hozzászólás


knaus989

mi jogon He?? semleges nem de???

4 éve

ildike11

Nekem meg she-t írt..

4 éve

Eclipse85

Hmmm? Eszik = She eats? :D

4 éve

BaranyaiZs

Ha csak írja, hogy eszik, akkor a he és a she is jó megoldás és alul kiírja, hogy lehetséges még jó válasznak a másik is :)

4 éve

nellikovac65

Az iszik It drinks, az esziket nem fogadja el it eats-nak ???????

3 éve

Nagyi47

Szerintem nyugodtan el fogadhatta volna az én változatomat: he/she eats. Mivel a magyar igéből nem lehet következtetni arra, hogy milyen nemű személy végzi a cselekvést, ráadásul mindkét személyes névmással jó a megoldás.

2 éve

hallos1-es

Akkor inkább válassz eggyet:he vagy she

2 éve

kacsotunde

Miert pont she? Nem egyértelmű, lehet he is

8 hónapja

Anna540192

hova van írva hogy, Ő eszik? Mert Ő nélkül van tehát ,,Eats"

8 hónapja

Attila970876

Kar hogy a "He/She/It eats."-re helytelent dob ki. Mivel nincs pontositva a neme, illetve hogy állat e, el kéne fogadnia.

6 hónapja

sanyoheder

A he/she eats jó, mert nincs megadva, férfiről avagy nőről avan-e szó. ( lányról/fiúról)

5 hónapja

Ari62

Hát ezt én sem értem! Valami támpont jó lenne!

4 éve

Ari62

Igen, csak nekem nem fogadta el mikor azt írtam, hogy she. lehet, hogy javították a hibát, mert tegnap elfogadta. :-)

4 éve

gynekriszta

Nem értem,nem mongya,ki eszik:-X!

3 éve

Daniel_Roland

:)))

3 éve

bebence2

Annyit mondott hogy eszik azt nem mondta hogy ő eszik tehát az eat-et elkéne FOGADNIA

3 éve

blankino-182
blankino-182

A magyarban nem szükséges ilyenkor az alany (ő), az angolban viszont mindig ki kell tenni a he/she/it valamelyikét.

1 éve

MtGregorcs

Azt nem mondta hogy férfi vagy nő

3 éve

jakab111

Chichens gate f....k

3 éve

bencecsaba

1 es számban írtam és nem volt jo -.-

2 éve

KatiViki

Azt írtam hogy "she eata" és elfogadta xD

2 éve

gervai

Mièrt she??????

1 éve

8cHfk3Ll

Semmilyen megoldast nem fogad el, mar napok ota probalok ezen tuljutni, de nem enged, el is ment a kedvem az egesztol, semmi reakciora nem reagal. Ennyit errol az ingyenes online nyelvoktatasrol

1 éve

BALOGHPann6

Nekem működik.Szerintem nagyon jó. Meghozza a kedvem angolozni.

5 hónapja

RajcsnyZol

Az elobb kiirta valasznak hogy a helyes a she eating most nem fogadja el hanem a helyes valasz a he eats :)

9 hónapja

nagyeditkinga

Ez nagyon jo

3 éve

B1811T

kinek kellene korrigálni a megoldást ,ha az rossz? És miért nem csinálja ? 8 hozzászólás után

3 éve

Borisz96

Miert he eats???

3 éve

VivienToth609

nekem se fogadta el a he eats-et pedig a magyarázatot is elolvastam és igy lenne helyes a megoldás... na mind1

3 éve

MargaretSe65

Nem értem, azt mondom, hogy sé itsz, s azt írja, hogy ő azt hallja sé itszing.

2 éve

Kapcsolódó fórumok