1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The woman drinks the water."

"The woman drinks the water."

Fordítás:A nő megissza a vizet.

February 1, 2014

21 hozzászólás


knaus989

a nő vizet iszik mért nem jó????


CyberZero

Mert a víz előtt ott a "the" névelő. Így inkább úgy hangzik, hogy: "A nő a vizet issza." vagy úgy ahogy fent van a címben, hogy "A nő megissza a vizet.".

Ha úgy szeretné az ember, hogy a nő vizet iszik, akkor az szerintem úgy hangzik, hogy: "The woman drinks water."


UngvaryKrisztian

ebből megértettem, köszönöm!


Dri881800

Mert

A nő a vizet issza


DenkRebeka

én is ezt írtam


bubu825512

Miért kell azt is írni,hogy''the''a végén?!


perikszemz

egy kicsit nem szőr-szál hasogatás?


Boros_Bianka

nem hallom mit mond


szagigagi

Ha nem hallod jól akkor nem tudod a különbséget ( néha én sem hallom :-) Fenti mondatodnál nem azt mondta, hogy Woman ( vumen ) hanem azt, hogy Women( vimin) mert a nő és a nők között a végénél van a különbség man, vagy men , ahogy a férfi és férfiak között is.


Boros_Bianka

nem is lehet érteni mit beszél amúgy valamikor mikor a az volt irva hogy "the woman eat the bread" beirtam hogy " a nő kenyeret eszik" és nem volt jó mert azt kellett volna irni hogy " a nők kenyeret esznek ,


DottaTT

De lehet érteni. Igaz, én kinn vagyok Angliában 4 hónapja és értem. Nagyonis érthető ez a beszéd az itteni angolhoz képest.


IstvnSzp1

A nő vizet iszik miért nem jó?


diego92flash

A nő vizet iszik - nem fogadja el


ZoltnVarga360450

Ez nagyon fura lehet hogy egy szót kihagytál


Biuska12

a nő vizet iszik Miért nem jó??? ugyan ezeket írta ki...


Runcjsz

A nő vizet iszik, a vizet a nő issza meg, de biztos van még többféle jó, vagy talàn mégjobb megoldàs.


SndorRakcz

Én is azt írtam, ami a helyes, de piros lett. :D


Zsfi477466

Miért nem jo a megisza?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.