"The woman drinks the water."

Fordítás:A nő megissza a vizet.

4 éve

16 hozzászólás


knaus989

a nő vizet iszik mért nem jó????

4 éve

CyberZero

Mert a víz előtt ott a "the" névelő. Így inkább úgy hangzik, hogy: "A nő a vizet issza." vagy úgy ahogy fent van a címben, hogy "A nő megissza a vizet.".

Ha úgy szeretné az ember, hogy a nő vizet iszik, akkor az szerintem úgy hangzik, hogy: "The woman drinks water."

4 éve

UngvaryKrisztian

ebből megértettem, köszönöm!

2 éve

Dri881800

Mert

A nő a vizet issza

2 éve

DenkRebeka

én is ezt írtam

3 éve

gasparnemes

igaz

4 éve

perikszemz

egy kicsit nem szőr-szál hasogatás?

3 éve

bubu825512

Miért kell azt is írni,hogy''the''a végén?!

1 éve

Boros_Bianka

nem hallom mit mond

4 éve

szagigagi

Ha nem hallod jól akkor nem tudod a különbséget ( néha én sem hallom :-) Fenti mondatodnál nem azt mondta, hogy Woman ( vumen ) hanem azt, hogy Women( vimin) mert a nő és a nők között a végénél van a különbség man, vagy men , ahogy a férfi és férfiak között is.

4 éve

Boros_Bianka

nem is lehet érteni mit beszél amúgy valamikor mikor a az volt irva hogy "the woman eat the bread" beirtam hogy " a nő kenyeret eszik" és nem volt jó mert azt kellett volna irni hogy " a nők kenyeret esznek ,

4 éve

DottaTT

De lehet érteni. Igaz, én kinn vagyok Angliában 4 hónapja és értem. Nagyonis érthető ez a beszéd az itteni angolhoz képest.

2 napja

IstvnSzp1

A nő vizet iszik miért nem jó?

3 éve

diego92flash

A nő vizet iszik - nem fogadja el

3 éve

Biuska12

a nő vizet iszik Miért nem jó??? ugyan ezeket írta ki...

2 éve

Eszter353247

Ok

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.