1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The Fall is from September t…

"The Fall is from September to November."

Çeviri:Sonbahar eylülden kasıma kadardır.

February 1, 2014

8 Yorum


Cihanakir

Guz eylulden kasimadir yazdim yine etmedi


SoydanDerm

Sonbahar eylülden kasımadır cevabını kabul etmedi.


kunter54

Bu çevirinin Türkçe olarak doğru olduğunu düşünüyorum.


Cihanakir

Season yok cumlede etmemesi dogal


opsiyonel-kisi

Çeviri doğru fakat bilgi yanlış. Sonbahar eylülden aralık ayına kadardır. Kadar dahil anlamı taşımıyor çünkü.


ValiantArkan

Seslendirme biraz daha kaliteli olmalı.


renas79064

Sonbahar eylülden kasıma kadardır


ahmet30421

Sonbahar eylulden kasim a kadardir yazdim, a harfini ayri yazinca kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.