1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The Fall is from September t…

"The Fall is from September to November."

Çeviri:Sonbahar eylülden kasıma kadardır.

February 1, 2014

32 Yorum


EnbiyaKELES

çeviride "Fall'a"tıkladığım zaman "sonbahar"yerine"düştü"çevirisi var. Düzeltilmeli.


tlay637585

Bende ayni yanilgiya duştum duzeltilmeli


ValiantArkan

Seslendirme biraz daha kaliteli olmalı.


Cihanakir

Season yok cumlede etmemesi dogal


Cihanakir

Guz eylulden kasimadir yazdim yine etmedi


SenaaNurr1

YA ABİ NEDEN FALL KELİMESİNİ DÜŞ DÜŞMEK OLARAK GÖSTERİYOSUNUZ


renas79064

Sonbahar eylülden kasıma kadardır


ahmet30421

Sonbahar eylulden kasim a kadardir yazdim, a harfini ayri yazinca kabul etmedi


Drtkvan

Doğru yazdığım halde, verilen cevap ile aynı olduğu halde yanlış kabul etti ☹️


metehan123696

Evet aynen benimkide öyle oldu taner kardeş


Yurdanur396015

Ben 83 yasindayim yoruldum herhalde sozcukleri yanlis yaziyorum.


Furkan707588

allah ömür versin nine


Reyhan576811

Bende en yaşlı benim sanıyordum. 68 yaşıma gireceğim. Sizi taktir ettim.


Cem741682

Vay be teyze bu yaşta bu gayretine hayran kaldım


celalcitci

eylülden kasıma sonbahardır


yusufeyz

Kadar olması için until olması gerekmiyormu


ali699039

yazdığım tamamen doğru neden kabul olmadı0


ahmetemin463767

Ya sacmaliktan baska bisey degil orada sonbahar diye bisey yazmiyo ceviride sonbahar yaziyo bunlar duzeltilmesi lazim


SLgt18

Marhaba ben türkiye bilmiyordum taza istiyorm orgasam but esas edirim bu soval estibah dir


RasulKazim

Autumn sonbahar demek ama burada autumn kelimesi keçmiyor?


GlahAkbulu2

Çeviride düş kelimesi yazıyo


basak41149

Cumlede Sonbahar nerde?


ROCK2147

Fall duzeltilmeli bence


AilaAslanli

Sonbahar springdi hani sjsjsjsj


zena228274

Evet bende o yuzden yanildim. Duzeltilmeli.


Ramin587345

Fall kelimesi zaten düşmek.Bu cümlede Sonbahar kelimesi yok


Abdullah860063

Fall nasıl sonbahar oldu anlamadım


Abdullah860063

Fall dan nasil sonbahar cikti anlamadim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.