"TheFallisfromSeptembertoNovember."

Çeviri:Sonbahar eylülden kasıma kadardır.

4 yıl önce

14 Yorum


Cihanakir

Guz eylulden kasimadir yazdim yine etmedi

4 yıl önce

SoydanDerm

Sonbahar eylülden kasımadır cevabını kabul etmedi.

4 yıl önce

kokdx

Sonbahar mevsimi eylülden kasıma kadardır yazdım kabul etmedi?

4 yıl önce

zettiri

İmla hatası var çeviride. Biz doğru yazınca imla hatası veriyor.

4 yıl önce

kunter54

Bu çevirinin Türkçe olarak doğru olduğunu düşünüyorum.

4 yıl önce

Cihanakir

Season yok cumlede etmemesi dogal

4 yıl önce

murat.kahraman

Eylülden kasıma güz nasıl deriz

4 yıl önce

24Osman24

eylülden kasıma kadar sonbahar cevap olmalı saçma

4 yıl önce

ibrahimbal99

The fall dedi dusus yazdim sonbahar yazmadim kabul etti.:) simdi de dusus eylulden kasima yazdim bilerek bunu kabul etmedi turk akli iste:))

4 yıl önce

AhmetBayat

bende dusus ey.. yazdim kabul etmedide dusus u nasil kabul etti anladin

4 yıl önce

Xnar
Xnar

oradaki to, kadar anlamı katıyo

3 yıl önce

opsiyonel-kisi

Çeviri doğru fakat bilgi yanlış. Sonbahar eylülden aralık ayına kadardır. Kadar dahil anlamı taşımıyor çünkü.

2 yıl önce

ValiantArkan

Seslendirme biraz daha kaliteli olmalı.

1 yıl önce

renas79064

Sonbahar eylülden kasıma kadardır

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.