1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The Fall is from September t…

"The Fall is from September to November."

Çeviri:Sonbahar eylülden kasıma kadardır.

February 1, 2014

7 Yorum


Cihanakir

Guz eylulden kasimadir yazdim yine etmedi

July 9, 2014

SoydanDerm

Sonbahar eylülden kasımadır cevabını kabul etmedi.

August 20, 2014

kunter54

Bu çevirinin Türkçe olarak doğru olduğunu düşünüyorum.

June 26, 2014

Cihanakir

Season yok cumlede etmemesi dogal

July 9, 2014

opsiyonel-kisi

Çeviri doğru fakat bilgi yanlış. Sonbahar eylülden aralık ayına kadardır. Kadar dahil anlamı taşımıyor çünkü.

June 19, 2016

ValiantArkan

Seslendirme biraz daha kaliteli olmalı.

August 8, 2017

renas79064

Sonbahar eylülden kasıma kadardır

April 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.