"They read the books."

Fordítás:Elolvassák a könyveket.

February 1, 2014

42 hozzászólás


Gabica1

Helyes megoldások: • A könyveket olvasnak. • Elolvassák a könyveket.

Szerintem az első helyett: Könyveket olvasnak.

February 1, 2014

lelkesstudent

"A könyveket olvasnak" így helytelen, a névelő elhagyásával már értelmesebb, de így már nem fordítása az angol szövegnek.

February 9, 2014

marta-eva

szerintem el kell hagyni a nevelot. A mondat ertelme igy lesz az amit az angol mondani akar. Nevelovel - bar tukor foridtasunk van - nem magyaros sem nyelvtanilag sem ertelmileg.

March 14, 2014

Palladium84

Egyetértek...

February 1, 2014

SeTHerceg

Ok, lefelejtettem egy ragot, de a magyarositás kissé faramuci. Az "elolvassák a könyveket", még oké,de a másik? Esetleg helyette azt tudnám javasolni, hogy "A könyveket olvassák."

April 7, 2014

Gabica1

Csak sejtem, hogy itt az igeidővel kapcsolatos a helyes megoldás. Gyakorlottabb angolos bztosan meg tudná mondani.

July 23, 2014

BradicsVanessza

Eggyet értek

March 21, 2015

TamasMarto3

"Eggyet"? Nem inkább "egyet"?

November 20, 2018

puszedli06

Elírtam egy betűt és a megoldáshoz azt írta :hoppá ez nem jó! Könyvekez olvasnak. Kisebb elírás...

February 11, 2014

Jegviri

Nálam is ez van: azt írtam: könyveket olvasnak, mire Ő: hoppá ez nem jó! Könyvekez olvasnak.

February 13, 2014

lorant.sel

Ez van nekem is

February 15, 2014

klilcsoo

Nekemis ez van :/

March 10, 2014

TamasMarto3

Fordítva kellett volna írnod nem?

November 20, 2018

bence.turs

Szintén

February 14, 2014

Gabica1

Ilyenek adódhatnak. A moderátorok kérése az, hogy amikor hasonlót tapasztal valaki, akkor a feladat alatt, balra lent a Hiba bejelentésénél jelezzük :) Vissza is fognak szólni, amikor javításra kerül valami, illetve lehet más megoldást is javasolni, pl. szinoníma esetén :)

July 23, 2014

FehrAnna8

Nálam soha nem lehet elküldeni! Semmit nem csinál olyankor..

February 1, 2019

neva67

Nekem nem vette hibának,csak kiírta,hogy elírtam egy szót: könyvekez helyett könyveket írtam! :)

February 21, 2014

LW.

Ezt írtam: Ők könyveket olvasnak Helyes megoldások: • Ők a könyveket olvasnak. • Elolvassák a könyveket. Aha.... :D

March 27, 2014

fesztbook

Bizony

February 2, 2014

Szilyyy

szerintem is

February 4, 2014

DnielUrbn

+1

February 7, 2014

TiborGyova

Nálam is előjött a "könyvekez..." hiba, pedig jól írtam

February 14, 2014

Claritta1959

Nem írtam el semmit...erre kiírja, hogy majdnem jó....helyes! " Könyvekez olvasnak. " :))

February 24, 2014

kosBozor

Plus 1

February 4, 2014

TamasMarto3

Mi?

November 20, 2018

alex.vegso

A könyveket olvasnak nem értelmes!

April 2, 2014

Kryszty

Miért? Ők könyveket olvasnak...

February 19, 2015

TiborLhi

Vagy az "Olvasnak könyveket" is lehetne jó.

February 7, 2014

Jucus77

Egy pár kérdéssel korábban ugyanez volt a kérdés és ott nem kellett kitenni a névelőt, és elfogadta a választ. Nem értem, hogy van ez.

February 22, 2014

fannipl

miért nem jó a "ti könyveket olvastok" ?

April 1, 2014

Tunderborso

Azért mert nem you hanem they ami őket jelent.

April 5, 2014

LeventeLip

:-(

April 7, 2014

PeterKollanyi

Szerinte: Ők a könyveket olvasnak. Szerintem: Ők könyvet olvasnak, vagy ők elolvassák a könyvet/könyveket.

May 7, 2014

ZsuzsannaC19

Annyira utàlom, hogy nem logikus, mikor fogadja el a visszamondàsokat.

November 25, 2014

KrolyBelic

Bizonyára bennem van a hiba, de akár hányszor hallgatom meg, a "read" nekem nem felismerhető.

December 9, 2014

Kryszty

NEM MINDEGY HOGY ALANYOS VAGY TÁRGYAS RAGOZÁSBA TESZEM MAGYARUL HA AZ ANGOL UGYSEM TESZ KÜLÖNBSÉGET????

February 19, 2015

f_abel

Azt irtam hogy konyveket olvasnak. Az is jo.

August 11, 2015

esponta

Ezt beirtam hibának,mert a" könyveket olvasnak"-ot nem fogadta el Nem kellene ilyen pitiáner dolgokkal foglalkozni,mikor a forditás magyar jelentése ugyan az!Ezzel csak elveszik az angolul tanulni vágyok kedvét!A sikerélmény ebben az esetben is nagyon fontos!

March 8, 2016

Capi01

Olvassák a könyveket. Elfogadta:)

August 5, 2018

FehrAnna8

Miért, mitől-elolvassák?, és nem olvassák a könyveket? Mitől lesz elolvassák??- Vagy pl. Megeszik, és nem eszik?

February 1, 2019

Lilla663948

A "Könyveket olvasnak" -ot miért nem fogadta el? Szerintem az a helyes....

February 14, 2019

DvidRksi

,,Könyveket olvasnak,, szerintem ez is a helyes megoldáshoz tartozik.

May 27, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.