A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We change the subject."

Fordítás:Témát váltunk.

4 éve

12 hozzászólás


bassolaj

Meváltoztatjuk a tárgyat.

4 éve

nagyenyed

azt is elfogadja

4 éve

SmeghiVend

Nem fogadja el

5 hónapja

rendlboii

Nem értem... a tárgy az a object. A subject pedig alany, téma nem?

2 éve

Pola51

Az"object"-re a szótár azt írja, hogy "ellenvet, ellentmond, ellenez, tiltakozik" , az "objective" az "tárgyilagos".

1 éve

kogu4
kogu4

v.ö. What is the subject of your last novel?

Mi a legutóbbi regényed témája?

5 hónapja

Forester500

"Változtatunk a témán." vagy Megváltoztatjuk a témát." nem ugyan azt jelenti? A magyar nyelvben igen.

2 éve

helga_molnar

Tantárgyat?

3 éve

fectroll
fectroll

vagy alattvalőt, esetleg állampolgárt, nem???....

2 éve

lowpipi

A tárgyat cserélünk abba mi a baj?:O

3 éve

fectroll
fectroll

Végülis....

2 éve

GrdosMari

cseréljünk témát,nem jó?

2 éve

Kapcsolódó fórumok