1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We change the subject."

"We change the subject."

Fordítás:Témát váltunk.

February 1, 2014

14 hozzászólás


bassolaj

Meváltoztatjuk a tárgyat.


nagyenyed

azt is elfogadja


rendlboii

Nem értem... a tárgy az a object. A subject pedig alany, téma nem?


Pola51

Az"object"-re a szótár azt írja, hogy "ellenvet, ellentmond, ellenez, tiltakozik" , az "objective" az "tárgyilagos".


Forester500

"Változtatunk a témán." vagy Megváltoztatjuk a témát." nem ugyan azt jelenti? A magyar nyelvben igen.


fectroll

vagy alattvalőt, esetleg állampolgárt, nem???....


lowpipi

A tárgyat cserélünk abba mi a baj?:O


GrdosMari

cseréljünk témát,nem jó?


JoeSzab

Váltjuk a témát. A témát váltunk magyarban felszólító mód, angolul: Change topic.


SaroltaKov5

Váltsunk témát... Miért nem jó???


ironcameleon

Let's change the subject. - Váltsunk témát! / Beszéljünk másról!

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.