"She and I eat apples."

Fordítás:Ő és én almát eszünk.

4 éve

27 hozzászólás


benj.elihu

Ő és én almákat eszünk

4 éve

bpitju

ő és én almákat eszünk

4 éve

OldAkita

Azt hiszem ezzel a mondattal azt is póróbálja tanítani a program hogy bár egyes szám harmadik személyben az "eat" kap egy "s"-t a végére, itt mégse kap, hanem marad a szótő "eat", feltételezem azért mert a mondatban az "I" szerepel az "eat" előtt. Van egy gyanúm hogy ha "Én és ő almákat eszünk lenne, akkor megkapná az "eat" az "s"-t a végére. Ha tévedek, majd kijavít valaki :)

4 éve

bpitju

köszi tegnap elmagyarázta egy angol tanár. amit leírtál így van, mert ő és én ha eszünk akkor magyarul is úgy mondjuk hogy almát és nem almákat eszünk .

érdekes. Köszi

4 éve

Fedor2001

Ezzel csak egy bajom van méghozzá az, hogy 2 emberről beszélünk, és emiatt nem teszünk az "eat" ige után "s" végződést. Ehhez semmi köze nincs annak hogy az "eat" vagy bármilyen más ige előtt milyen személy áll mikor 2 emberről beszélünk. Egy szóval az ige előtt álló személy(ek) csak azt mutatja a cselekvést hányan végzik, ezáltal hogyan kell az igét ragozni.

4 éve

OldAkita

Köszönöm a magyarázatot, igyekszem memorizálni.

4 éve

Grag87
Grag87

Szia, csak segíteni szeretnék Az s csak egyes szám harmadik személyben jelenik meg, de az ő és én az többes szám első személy. Itt az apples többes szám, míg a lehetöségek között nem volt megtalálható az almákat.

1 éve

BabaNZ

És ha almàt eszünk,akkor miért van többes szàmban az alma? Nekem elfogadta többes szàmban is.

4 éve

FGabkoo

Apples az almák. Ami feljött plusz válasznak, az hibás.

4 éve

FGabkoo

Kaszi0913 Nyelvtanilag helyes, alapból így mondanád, de fordítani kell. Ebben az esetben ő (nő mert "she") és én... További jó gyakorlást! :-)

4 éve

20030425

Miért van ez a feladvány ide sorolva, ha nem fogadja el: Ő és én almákat eszünk. ?

4 éve

Wstreak

Angolul írtad?

4 éve

20030425

mhm!

4 éve

horvath_erika

én is azt irtam hogy almákat, de azért mert ha almát irtam volna nem tudom , elfogadta volna e

4 éve

LszlVarga11

Apple-alma Apples-almàk ...egyszer egyes szàm màsszor többes?Most akkor mi a pontos?

4 éve

Fantaarc

"Apple-alma Apples-almàk" ez pontos. De magyarul (magyarosan) úgy mondjuk, hogy almát eszünk és nem azt hogy almákat eszünk. Akkor lenne "almák", ha pl. azt mondanánk, hogy megesszük az almákat - she and I eat the apples.

4 éve

pikakbaba

minek veszik le életet?

4 éve

Bettifrozen

Ez nem magyar volt....

4 éve

babszi24

almákat

4 éve

madzin87

Gkcnxmg

4 éve

katusx

Én es o nem jo?

3 éve

csabeee1

Nekem azt el fogatta hogy "o es en almat eszunk

2 éve

Markus936110

jól írtam vagyis úgy helyeztem be a szavakat ahogy kell és mégis kibat jelez nő akkor most mit tegyek ??

2 éve

GaloGabi

Ő és én almákat eszünk!

1 éve

Balazska_15

Apples = almákat

6 hónapja

KrisztinaGaluska

Almákat eszünk

3 hónapja

Zoltan49

Almákat eszünk. Ő és én = mi

4 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.