"She and I eat apples."

Fordítás:Ő és én almát eszünk.

February 1, 2014

37 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

benj.elihu

Ő és én almákat eszünk

February 1, 2014

mandoki1

Igen igy van

February 28, 2019

bpitju

ő és én almákat eszünk

February 9, 2014

OldAkita

Azt hiszem ezzel a mondattal azt is póróbálja tanítani a program hogy bár egyes szám harmadik személyben az "eat" kap egy "s"-t a végére, itt mégse kap, hanem marad a szótő "eat", feltételezem azért mert a mondatban az "I" szerepel az "eat" előtt. Van egy gyanúm hogy ha "Én és ő almákat eszünk lenne, akkor megkapná az "eat" az "s"-t a végére. Ha tévedek, majd kijavít valaki :)

March 6, 2014

bpitju

köszi tegnap elmagyarázta egy angol tanár. amit leírtál így van, mert ő és én ha eszünk akkor magyarul is úgy mondjuk hogy almát és nem almákat eszünk .

érdekes. Köszi

March 7, 2014

ZsMhesi

ez igaz, de itt a tbsz- gyakorlásánál nem helyes a magyarázat

May 6, 2019

Fedor2001

Ezzel csak egy bajom van méghozzá az, hogy 2 emberről beszélünk, és emiatt nem teszünk az "eat" ige után "s" végződést. Ehhez semmi köze nincs annak hogy az "eat" vagy bármilyen más ige előtt milyen személy áll mikor 2 emberről beszélünk. Egy szóval az ige előtt álló személy(ek) csak azt mutatja a cselekvést hányan végzik, ezáltal hogyan kell az igét ragozni.

April 27, 2014

OldAkita

Köszönöm a magyarázatot, igyekszem memorizálni.

April 29, 2014

ZsMhesi

nem az eat után van az s, hanem az alma azaz az apple-s , de majd a tanár eldönti- goodbye

May 6, 2019

Grag87

Szia, csak segíteni szeretnék Az s csak egyes szám harmadik személyben jelenik meg, de az ő és én az többes szám első személy. Itt az apples többes szám, míg a lehetöségek között nem volt megtalálható az almákat.

October 16, 2017

ZsMhesi

ok, thank you

May 6, 2019

ZsMhesi

köszi, de nem értem

May 6, 2019

BabaNZ

És ha almàt eszünk,akkor miért van többes szàmban az alma? Nekem elfogadta többes szàmban is.

February 9, 2014

FGabkoo

Apples az almák. Ami feljött plusz válasznak, az hibás.

February 15, 2014

FGabkoo

Kaszi0913 Nyelvtanilag helyes, alapból így mondanád, de fordítani kell. Ebben az esetben ő (nő mert "she") és én... További jó gyakorlást! :-)

February 15, 2014

babszi24

almákat

November 5, 2014

GaloGabi

Ő és én almákat eszünk!

April 17, 2017

Balazska_15

Apples = almákat

June 4, 2018

20030425

Miért van ez a feladvány ide sorolva, ha nem fogadja el: Ő és én almákat eszünk. ?

February 23, 2014

Wstreak

Angolul írtad?

March 7, 2014

20030425

mhm!

March 7, 2014

horvath_erika

én is azt irtam hogy almákat, de azért mert ha almát irtam volna nem tudom , elfogadta volna e

March 28, 2014

LszlVarga11

Apple-alma Apples-almàk ...egyszer egyes szàm màsszor többes?Most akkor mi a pontos?

May 11, 2014

Fantaarc

"Apple-alma Apples-almàk" ez pontos. De magyarul (magyarosan) úgy mondjuk, hogy almát eszünk és nem azt hogy almákat eszünk. Akkor lenne "almák", ha pl. azt mondanánk, hogy megesszük az almákat - she and I eat the apples.

September 18, 2014

pikakbaba

minek veszik le életet?

September 17, 2014

Bettifrozen

Ez nem magyar volt....

October 19, 2014

madzin87

Gkcnxmg

November 21, 2014

katusx

Én es o nem jo?

April 9, 2015

csabeee1

Nekem azt el fogatta hogy "o es en almat eszunk

January 4, 2016

Markus936110

jól írtam vagyis úgy helyeztem be a szavakat ahogy kell és mégis kibat jelez nő akkor most mit tegyek ??

December 14, 2016

KrisztinaGaluska

Almákat eszünk

September 14, 2018

Zoltan49

Almákat eszünk. Ő és én = mi

November 19, 2018

ZsMhesi

OK, de az apples - az többes szám- és én úgy fordítottam le, hogy Ő és én almákat eszünk- mert az alma 1.sz-ba apple

May 6, 2019

Tndi397702

Apples=almák

August 19, 2019

Kaszi0913

Mi almákat eszünk. Miért nem jó. Egy nagyon kezdő.

February 6, 2014

KonnyuFanni

szerintem azért van ez is hogy tanuljunk ő-t is angolul. :))

February 8, 2014

KeriPetya

A hetes szint nem "nagyon kezdő"... :)

April 22, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.