"Oturalım."

Çeviri:Setzen wir uns.

July 5, 2016

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

candost2

Wir setzen uns. Neden olmuyor?

July 5, 2016

k.gokce

"Wir setzen uns." cümlesi daha çok "Oturuyoruz/Otururuz" anlamına gelir.

July 5, 2016

HalukErkan

fiilin önce yazıldığı hallerde emir kipi vardır, burada da yumuşak bir emir kipi var. setzen wir uns

September 1, 2016

candost2

Cevap için teşekkürler.

July 7, 2016

hakan808056

Emir kipi ile ingilizcedeki lets öneri anlami arasindaki ince farki anlayamadim

May 21, 2017

SteffiBookworm-

Kelime sırası farklı:

Oturalım - Setzen wir uns!

Oturuyoruz/Otururuz - Wir setzen uns.

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=172

May 21, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.