Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oturalım."

Çeviri:Setzen wir uns.

2 yıl önce

6 Yorum


candost2
candost2

Wir setzen uns. Neden olmuyor?

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

"Wir setzen uns." cümlesi daha çok "Oturuyoruz/Otururuz" anlamına gelir.

2 yıl önce

HalukErkan
HalukErkan

fiilin önce yazıldığı hallerde emir kipi vardır, burada da yumuşak bir emir kipi var. setzen wir uns

2 yıl önce

candost2
candost2

Cevap için teşekkürler.

2 yıl önce

hakan808056

Emir kipi ile ingilizcedeki lets öneri anlami arasindaki ince farki anlayamadim

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Kelime sırası farklı:

Oturalım - Setzen wir uns!

Oturuyoruz/Otururuz - Wir setzen uns.

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=172

1 yıl önce