Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Rzeczywistość nie zawsze jest ciekawa."

Tłumaczenie:Reality is not always interesting.

2 lata temu

2 komentarze


dziabon

Dlaczego nie uznało curious?

2 lata temu

Gerardd88
Gerardd88

I am curious zwykle znaczy jestem ciekawy w tym sensie, że ciekawi mnie to, interesuje mnie to (np. jestem ciekawy co on powiedział). Interesting znaczy ciekawy, interesujący, (np. interesująca książka).

Curious mimo to czasem może oznaczać ciekawy, ale raczej w sensie osobliwy. Mogłoby być tu uznane, ale według mnie średnio pasuje w tym zdaniu.

2 lata temu