"The German engineer is not sitting in a taxi, but in a black car."

Translation:Nem taxiban ül a német mérnök, hanem fekete autóban.

July 5, 2016

6 Comments


postkar

A német mérnök nem a taxiban ül, hanem a fekete autóban.

any suggestions?

July 5, 2016

Nitram.

The problem seems to be the definite article, which the Hungarian sentence lacks, therefore the use of the indefinite article would be preferred.

July 5, 2016

woolfool
Mod

Almost good.

But watch out for articles.

English a translates to egy, while English the translates to a, az.

Your translation just switched the articles.

So, A német mérnök nem egy taxiban ül, hanem egy fekete autóban. is correct and accepted now.

July 5, 2016

angelofdragons

I am leaving you guys some help with other solutions, ennyivel azért segíthetek, ha már összeütöttétek :) főleg, mivel emiatt érdekes lesz a besorolásom :D A "mikre ugranak ezek a gyíkok" mondat elég fura, nem magyaros, az angol fordítása miatt is inkább javítanám a "mire" szóra. Amúgy ügyesek voltatok!

July 7, 2016

PetiM44

"A német mérnök nem egy taxiban, hanem egy fekete autóban ül." was not accepted.

October 10, 2016

NagyS63

Magyarul tökéletes ez a mondat - is.

November 29, 2016
Learn Hungarian in just 5 minutes a day. For free.