1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat an apple."

"I eat an apple."

Fordítás:Eszem egy almát.

February 1, 2014

54 hozzászólás


NorbertHar

Igen mert a helyes mondta úgy van még ha mi úgy is fordítjuk telibe hogy én eszek egy almát:)


miklos.var

Sziasztok! Itt mért az (an) van és miért nem az (a)? Persze a tippem az jó volt. :) Talán azért, mert a mondat magánhangzóval kezdődik?


FloraKujbu

Ha a szó mássalhangzóval vègződik,akkor az "a"-t használják az angolok, ha magánhangzóval végződika sző akkor meg "an"-t használnak az angolok. De, internetem meg tudod nézni.


SaturdayplaceTom

Ha a kovetkezo szo maganhangzoval kezdodik, akkor AN, ha massalhangzoval, akkor csak A az angol hatarozatkan nevelo.


ImBotond

Tulajdonképpen mint a magyaroknál az a és az az például: az egér DE a busz


Rka414848

Mert az "an" magánhangzok élőtt van és az "a" pedig mássalhangzok előtt van


Ella670836

Te bagy reka ??? A rekalandot te csinalod nem ?¿


AlexandraL138060

Azért mert az apple szó első betűje magánhangzó, így ,,an apple". Ha chair lenne akkor ,,a chair". Ennek nincs köze a mondat kezdőbetűjéhez.


KissSarah

Nert az "an" utan maganhangzos szo van


ElekesPanni

Igen, úgy mint nálunk a határozatlan névelők (a/az)


Patrick973552

Igen (an) magánhangzónál (a) mássalhangzónál


GyrgyKalde

Megint à vagy á...


SndorKarcs

Helyes ékezet, vagy ékezet nélkül. Hibás ékezet sose.


akoskizom

Van egy olyan dal : probalok enekelni ekezet nelkul megtudom erteni hogy teged ez feldul probam mondani a lenyeget teged a szamitogep fenyeget (a dal címe:ékezet nélkül


AndrasKukac

Fordítása: Eszem egy almát??


depara

Angol megfelőle az "eszem" az "eat"-nek.....de mi magyarosítva úgy mondjuk hogy eszek! :)


molno

Az eszek alanyi ragozás. Utána nem mondjuk, hogy mit. Általános kijelentés. Az eszem tárgyi ragozás. Utána mindig meg kell mondani, hogy mit. Mi, magyarok, egymással oda-vissza cserélve, helytelenül használjuk a kettőt.


Kifike

Ikes igék : mindig -em!!!


kacsuka

Tévedés eszem nek mondjuk mert ikes ige


snipi

A mikrofon nagyon rosszul működik


BlintSzent

Elsonek nekem is de már jo:):)


Nori223

Eszem egy almát! Eszek egy almát! Melyik helyesebb?!?


Kifike

Ezt komolyan kérdezed? Csakis az eszem, alanyiban és tárgyasban is! Ikes ige!


cukilara

ja a miki rosszul müködik


Kifike

Én tudok angolul és magyarul is. Jo lenne, ha a kedves hozzaszolok legalább az ikes igék ragozasaval tisztában lennének


karak74

Két óra után rájöttem: Angolul nem is olyan nehéz. Magyarul! Na! Az baromi nehéz!


Vikike529031

Ez nem is Magyaros.


BorbalaBog

A. VILÁGON. EZ. A LEGJOBB


almadeb123

tudna nekem segiteni alma alma ugye alma


Maci_Laci

Keresztkérdés: ez inkább nem angolosabb úgy, hogy "I am eating an apple"?


FarsangMark

Hmm ez egy dal címe: almát eszem ropog a fogam alatt...


TthKlmn

Nem írtam ki a határozatlan névelőt és elfogadta de előtte egy férfi és egy nő esetében nem, miért?


Vivien162

Amugy nem ugy van hogy en eszem egy almat???


KaszaTams1

almát eszem ROPOG A FOAM ALATT!!!!


Krisztina971536

Hi. Az appban nem müködik a hang-néma, amikor olyan feladat van, hogy ìrd le amit hallasz. Mind más helyen jó. Beállìtásoknál be van kapcsolva. Help!!!


KulifaiGyu

Vagy: Megeszem az almát. I eat the apple. Vagy: Eszem egy almát.


Unikorn20

Nekem az elején azt adta ki hogy megeszem egy almát


MriaArany

Miért nem jó az, ha "an" helyett "a" van.


Nra287104

Szia bocsi de majd 15:15kor tudok csak beszélni

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.