"Muhtemelen tatlıdır."

Çeviri:Es ist wahrscheinlich süß.

July 5, 2016

15 Yorum
Tartışma kilitli.


krm328

Wahrscheinlich ist es süß de olmaz mı?


Mesut823845

Olur ben öyle yaptım doğru


astronot_kafa

Wahrscheinlich es ist süß neden olmadı?


tracymczgr

Ist ile es in yerini degistir olur.


humetin

es : şahsı belli olmayan zamir (das unpersönliche Pronomen)

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=416


SelcukKitioglu

Wahrscheinlich ist süß bende byöle yaptim ama :(


AsliGozpinar

es süß ne demek ordaki es ne anlama geliyor


behrouzfeizi

Es o demeke ve eşya ve hayvanlar ve hava durumu gibi şeyler için kulanılır ornek : dışarıya çıkıyorsunuz ve hava soğuk ( es ist kalt ) diyorsunuz ve burda havayi kast ediyorsunuz aynen türkçede gibi


Asef606517

Es "o" anlamina geliyor.


dmrl0621

es türkçe karşılığı o demek es (cansızlar, cisimler, hayvanlar) için kullanılır. süß ise tatlı, hoş anlamını veriyor. yani o tatlıdır dediğimizde es ist süß deriz.


Makinecima

Es ist yerine neden das ist kabul edilmiyor?


Fidan158376

Es ist süß wahrscheinlich yazdım,niye yanlış olduki?


dmrl0621

çünkü süß en sonda olması gerekiyor senin cevabın o tatlıdır muhtemelen oluyor buda cümle bozukluğu oluyor


EyllAlas

Lna son bir tane kalmisti ya off wahrscheinlich ist süß

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.