1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are eleven people."

"We are eleven people."

Çeviri:Biz on bir kişiyiz.

February 1, 2014

20 Yorum


kyuza53

Biz on bir insanız olarakta çevirebilir.Basit seviyede ki kişiler için kabul edilmeli.


ProwlingParis

senin kurduğun cümle çok anlamlı değil gibi. basit seviyede de olsan hata yapmaktan korkma, bi dahakine öğrenmiş olursun.


SabineBergmann1

Anything is wrong here. The first time that I got this sentence I translated "Biz on bir insaniz". I was corrected to "Biz on bir kişiyiz" So far so good. I thought it should be "insanyiz" and therefore I tried "Biz on bir insanyiz" when I got the sentence the second time. Now I was corrected in "Biz on bir insaniz", my first version. (I took a foto) ?????? Now I am confused. If I will get this sentence for third time I will write my first version again and will take a foto of this too and send it to you. Here surely is anything wrong.


Lalisa.manoban56

You are right. 'İnsan' means 'human', but 'kişi' means 'person'


Ufukccelik

It's all sorted out and I'm assuming you got it already.


utku.molla

ya arkadaslar bazı sorularda rakam kullanmıssınız cevaplarda bazılarında yazı dogru yaptıgım halde rakam kullandım diye yanlıs tanımlıyo


Selcen_Ozturk

her zaman yazıyla yazmak daha iyidir, bazen rakamları eklemeye başlamıştık alternatife, ama sonra bıraktık çünkü yakında sistem kendisi tanıyıp otomatikman kabul edecek. şimdilik yazıyla yazmayı tercih ederseniz iyi olur (Türkçe olanlarda, ingilizceleri zaten tanıyo sanırım)


utku.molla

tesekkurler cevabınız için


xD3cfblw

Sende her soruya yorum yapma o.


atakanmert1

Person kullanılabilir mi


Ufukccelik

Person tekil yani insan, People çoğul yani insanlar.


cakiltasi

Insaniz da kabul edilmeli


bahadir35

On bir insaniz demek istenirse nasil söylenecek


ajmix07

We are eleven humans. Insan human. Kisi person. Kisiler people olarak gecer


IkYeil

iyide kardeşim ha yazıyla yazmışım ha rakkamla üstelik konuşurken aynı degil mi


Lalisa.manoban56

Fakat yazıyla yazman daha iyi olur. Zaten burada da yazıyla kabul oluyor.


Lemann10

Rakamla yaxılanı niye kabul etmiyor


xD3cfblw

Sayıyla yazdım kabul etti daha ne çırpınıonuz


iremhilye

Rakamla yazılan kabul edilmiyor kelime olarak harflerle yazacaksınız.

1=Bir

2=İki

3=Üç

4=Dört

5=Beş

6=Altı

7=Yedi

8=Sekiz

9=Dokuz

10=On..........

Daha fazla gösterim var. Ama bizim kullanmamız gerekenler bunlar. Zaten cümle içinde sayı çok az kullanılır.

Örneğin;

%99

%88

%77

%66

%55

%44

%33

%22

%11

Gibi yerlerde kullanılır sadece. Herkes aynı hatayı yapıyor zaten bu olabilir bir şey.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.