"Theypresentthedayaftertomorrow."

Çeviri:Onlar yarından sonraki gün sunarlar.

4 yıl önce

21 Yorum


HASANBAYRA1

"Onlar günü yarından sonra sunarlar" olması gerekmez mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yani biraz saçma bir direkt çeviri olmuş. günü sunmak diye bir şey de çok mantıklı değil. "the day after tomorrow": yarından sonraki gün.

4 yıl önce

rail055

Takdim etmek olarak kabul etmiyor

4 yıl önce

OktayGlen

Onlar ertesi gün sunarlar. Bu cümle de doğru olarak kabul edilmeli diye düşünüyorum.

2 yıl önce

mgvn
mgvn

the dışında on eki gelebilir mi ?

4 yıl önce

Mauzekeler

Hayır gelmez cunkü the belirli birşeyi söylerken kullanırız 'on' u ise bir şeyin neresinde olduğunu sorarken kullanırız

4 yıl önce

hasanodac14
hasanodac14

neden will kelimesi kullanilmiyor tamam anlam bozulmaz ama kullanilmasi gerekirdi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcede sık sık planlanmış yakın gelecek için geniş zaman kullanılabilir.

4 yıl önce

hasanodac14
hasanodac14

teşekkürler...

4 yıl önce

eyupa
eyupa

Bence present burada sunmak anlamında değil hazır manasında. "Onlar yarından sonrasına hazırlar"

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır böyle bir anlam söz konusu değil.

4 yıl önce

cgulkaya

Takdim eder kabul edilmedi hata rapor ettim ancak yinede merak ettim. Takdim eder sunmaktan farklı bir anlam mı içeriyor?

4 yıl önce

Eser_Mehmet

Ertesi gun sunarlar, gitti bi can

4 yıl önce

fthcoder

Ertesi gunu niye kabul etmiyor

4 yıl önce

Javert9
Javert9

Çok saçma ve gereksiz bir cümle çevirisi

3 yıl önce

zeynepergene

saçma sapan cumleler

2 yıl önce

ssbugra

present day doğum günü sanıyordum

9 ay önce

GalaSilva1

Onlar yarından sonra sunarlar , cümlem buydu ve yanlış oldu. Türkçede böyle kullanıyoruz oysa.

8 ay önce

GalaSilva1

Günlük kullanımda yarından sonra diyoruz ama bunu da kabul etmedi.

8 ay önce

-PJM-

"Onlar sonraki gün sunar" raporladım.

5 ay önce

efika710792

Maybe

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.