"Your pants"

Fordítás:A nadrágod

4 éve

14 hozzászólás


Amunn.

A gatya szerintem ugyanaz mint a nadrág..-.-

4 éve

Zoltan49

Szerintem nem. Más a szabása, illetve alsónemű.

3 éve

kzsuzsa77

a te nadrágod miért nem jó? ua mint a nadrágod

4 éve

rosapantopon

Jónak kell lennie. Nekem pedig "nadrágod" - így névelő nélkül nem fogadta el.

4 éve

Keirnon

Ha lehagytad a névelőt, akkor jogos, hogy nem fogadta el.

4 éve

KollrJzsef1

Ugyanazt írtam mit ő, mégis elvet 1 életem

2 éve

BusaEmma1

Én máshogy ismertem a nadrág szót. Ezért nem tudtam hogy mi a fene az a ,,pants,,

1 éve

onlywicky

A "pants" nem többes számba van?

3 éve

ArmenQrM

Nem,a pants az egyes szám,attol még hogy s a vége. ..... más: a your nem azt jelenti hogy: a ti valamitek? vagyis ennél például your pants = a nadrágotok. de elfogadja a "a nadrágod" választ is. ami elméletileg a: you pants lenne. Most akkor mindkét válasz jo,vagy a feleadtra elfogadott válaszok nem helyesek( némelyik).

3 éve

Tamas51

Olyan, hogy "you pants" nincsen, úgyhogy hibás az eszmefuttatás. Helyesek a válaszok.

2 éve

LevelesMar

Neeeeeee

1 éve

bedoadrienn

A pants többes számba van, azért mert két szára van, ez olyan mint a szemüveg /glasses/ ez is többesszám, mert kettő üveg van benne. Ezeknek a szavaknak nincs egyes számú alakjuk. Ilyen még: sunglasses napszemüveg, scissors olló, shorts rövidnadrág, stb.

1 éve

JanosGrenc

nem érthető a kiejtése

6 hónapja

Capi01

A te nadrágjaid. Elfogadta.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.