A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Beszél!"

Fordítás:He speaks!

4 éve

37 hozzászólás


kozoli70

Beszél. Írd ide Angolul. Ide miért nem jó a Speaks magában? Miért kell elé a she vagy he?

4 éve

Keirnon

Azért mert nem lenne alanyod a mondatban. A magyar "beszél" megmutatja, hogy "ő" az alany, csak a magyarban nem szükséges kitenned a személyes névmást, az angolban meg igen. Magyarul is leírhatod, hogy "ő beszél", és akkor mindjárt láthatóvá válik, hogy mi hiányzott az angol mondatból.

4 éve

Lilla35203

De csak a she speaks-et fogadja el

7 hónapja

zsidolti01

azért mert gondolom nem volt ott hogy fiu vagy lány és valamelyiket elé kell tenni

4 éve

Reka27

Bejelöltem hogy "she speaks" majd azt mondja hogy rossz és a helyes megoldásokhoz kiadja hogy "he speaks" she speaks" hát jóóó :/ -.-'

4 éve

LiliCzibor
LiliCzibor

A lány és a fiú is helyes,ha mind a kettőt bejelölöd akkor elfogadja :)

4 éve

Reka27

értem, köszönöm szépen! :3 :)

4 éve

zsaklinlalika

köszi! erre rá nem jöttem volna

4 éve

Maminti.
Maminti.

Alá van húzva, hogy az "összes". "Jelöld meg az összes" jó fordítást!" :)

4 éve

zsidolti01

nekem is es egy életem volt és ez miatt ujra kellet kezdenem az egész leckét -.-

4 éve

Maminti.
Maminti.

Gyakorlat teszi a mestert! ;)

4 éve

zsidolti01

igez

4 éve

erdos.gota

úgyszint

4 éve

Vica1980

Ugyanez történt velem is...

4 éve

tothcila
tothcila

A magyar nem tesz kijelentő mód után felkiáltó jelet. Szerintem az angol sem. Ha pedig valóban felszólító lenne a "mondat", akkor így hangzana: "Beszélj!" Azaz, ez a példa mindenképpen hibás.

3 éve

ghjbku

ha nincs ott, hogy ki beszél, akkor nem személyről van szó... Emberek, miféle feladatokat csináltok már, ha elvállaljátok legalább legyen jól kidolgozva...

2 éve

KingaJakab

?? ez mi??

4 éve

Pacifier36.7

"He talks!" ?

3 éve

BikficGergo

Nem fogadja el azt, hogy "He or she speks"! Ááááááááááááááááááááááá!

2 éve

tothcila
tothcila

Kedves Gergő!

Persze hogy nem fogadja el. A te mondatod lefordítva: "Ő vagy ő beszél." Ráadásul nem "speks", hanem "speaks".

Laci

2 éve

_Mats_

Mi az az alany?

2 éve

kaizermate

Amugy tenyleg minek a felkialto jel?

2 éve

yara1111

Miért nem jó ha she-t teszek elé?

2 éve

lili.meloc

he talks is jo, de nem engedi

2 éve

Lajos_Foldesi

A felkiáltójel megtévesztő...

1 éve

micmicmic

She/he talks? Ebben a mondatban hol a hiba?

1 éve

Sztranynsz

Beírtam mindkettőt jól, és nem fogadja el már kétszer is egymásután! :(

1 éve

ihiti

Összehasonlítva ugyanazt írtam, mint az angol, mégsem fogadja el a He speaks!, She speaks!

11 hónapja

Lszl543418

He speaks

10 hónapja

grossvatermj

A megadott helyes válasz szerint sem fogadja el a megoldást.

9 hónapja

GyajaGrta

Oda a speak után miért kell még egy s?

7 hónapja

serikarika

Azt szeretné kérdezni, hogy kell az a felkiáltó jel? És ha igen, akkor miért?

4 éve

batika75
batika75

Én nem tettem felkiáltó jelet, mégis elfogadta.

4 éve

serikarika

Nem ezzel van problémám, nekem is elfogadja még úgy is, ha semmilyen írásjelet nem rakok ki. Nem a válaszban kérdem, hogy kell-e, hanem az angol mondat végén. Én úgy látom, hogy ez egy kijelentő mondat. A kérdésem: az angolban kell-e a felkiáltójel a kijelentő mondat végére is, vagy csak tévesen van kirakva?

4 éve

DoraHoran1

Nem kell csak ha felszólítás/felkiáltás.

4 éve

dobberz

Hat ez az.. Minek van ott a felkialtojel? En is igy szurtam el..

3 éve

kaizermate

Ki szeretné azt kérdezni??

2 éve