"Ihavethesandwiches."

Fordítás:Nálam vannak a szendvicsek.

4 éve

27 hozzászólás


Umcsi

Szerintem a Vannak szendvicseim, sokkal inkább magyarosabb, mint a példa mondatok.

4 éve

szilarduk
szilarduk

Nem. Az "I have the sandwiches." mondat fordítása helyesen "A szendvicsek nálam vannak.", ami mellesleg abszolút nem magyartalan. A te verziód akkor lenne helyes, ha az eredeti mondatból hiányozna a "the" szó.

4 éve

Clement1974

Én is ezen bosszankodom...mindig beleesek a sajt csapdámba, nekem a "Vannak szendvicseim" megoldás ugrik be automatikusan. :)

4 éve

TamasMarto3

En is ezt csinalom:'( Amugy meg mi az hogy "a sajt csapdámba"?

3 hete

soleil49
soleil49

Szilardukkal értek egyet : I have the nálam vannak, I have.... nekem van... Esetleg könnyebb ha feltesztek egy kérdést: hol is lehetnek a tányérok? .... I have the plates!

4 éve

nora.szabo3

Igy már értem. Köszi.

2 éve

gabenahun

Nincs igazatok mert itt a hangsuly a "the" szocskan van, emiatt jelenti azt hogy "A" szendvicsek vannak nalam. Ha azt akarod irni hogy vannak szendvicseim akkor az angoluk i have sandwiches. Nincs ott a the es ez teljesen mas ertelmet ad a mondatnak.

4 éve

BlankaBrig1

A te válaszodnak van a legtöbb értelme!Köszi,hogy írtál!Számomra nagy segítség!

4 éve

mmihalyjanos

A have szó birtoklást jelent. A szendvicsek az enyémek- lenne a helyes fordítás. Magyarul így nem beszél senki, hogy Nekem megvannak a szendvicsek. Lehet, hogy angolul nem tudunk helyesen, de magyarul azért feltűnik, hogy magyar ember nem használ ilyen mondatokat.

4 éve

negator

Egyetértek a "Vannak szendvicseim" megoldással

4 éve

balazsvagyok

"Nekem a szendvicsek megvannak." Szerintem ez a mondat magyartalan, még akkor is ha nyelvtanilag védhető a fordítás.

4 éve

gabenahun

A szendvicsek az enyémek a legrosszabb fordítás, mivel az angolul The sandwiches are mine. Ugye hogy nem ugyanaz? És miért ne használnád ezt a mondatot az életben? Pl kaját veszel magadnak és a haverodnak, mész az előrendelt szendvicsekért, és mondod havernak hogy megvannak a szendvicsek. Teljesen életszerű. Az hogy ott van a nekem az már csak formalitás.

4 éve

ockap23

Ez rossz forditas.vannak szendvicseim vagy a szendvicsek az enyemek, de nem ez... kar a minusz eletert :)

4 éve

Orsolya27

"A szendvicsek megvannak"?! :O Ez milyen fordítás? -_-

4 éve

solus.19

Most esett le :-) ez olyan mint az előzőkben volt a: Nálam van az étlap. Javítsatok ki ha nem jól gondolom.

4 éve

peti333

nem jó a vannak szenvicseim?? xd

4 éve

attivera

es ha azt irom "Nekem vannak szendvicseim"?akkor mar magaban foglalja a birtoklast

4 éve

alex.vegso

Kicsit figyeljunk mar oda a magyaros dolgokra :) helytelen a mondat ertelmezese

4 éve

ZoltSabo

Uppdate please

4 éve

vadasz53

Akkor minek az "i" ?

3 éve

gancsosd

Ez igy nem jó

3 éve

BrokIzabella

Volt hogy "She has the lunch" forditotta hogy megeszi az ebedjet akkor most ennel a megeszem a szendvicseket miert nem fogadja el?

2 éve

miklos44

mmihalyjanos-sal egyetértek maximálisan

4 éve

solus.19

A laptetjén még írja:Nálam vannak a szendvicsek.

4 éve

Evelin971415

Az miért nem jó,hogy:Vannak nálam szendvicsek?

1 éve

MarcsiCssz

Ezt irtam: nalam vannak a szendvicsek. Mi a baj vele?! Az ekezethiany? Mas valaszoknal elfogadja...

7 hónapja

NemesKlara

Engem is

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.