Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O saatler boyunca okur."

Çeviri:He reads for hours.

4 yıl önce

32 Yorum


anaksimandros

For yerine during neden kullanamıyoruz?

4 yıl önce

tmyshn

During sırasında demek saatler sırasında okur saçma olur.

3 yıl önce

butigo

During'in boyunca anlamı da var.

3 yıl önce

kurul_esra

evet during boyuncada olarak geçiyo

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama belirli bir zaman süresinden bahsederken. mesela "during lunch" during summer" "during winter" vs diyebiliriz, ama "during hours", "during minutes" vs İngilizcede tamamen anlamsız

2 yıl önce

Gzdenur852942

Aynen

11 ay önce

esmadolu

He reads along hours nden olmuyr along da boyunca anlamı war

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

neden doğru cevap eksilenmiş anlamadım ama bir de ben tekrar edeyim, Çünkü along fiziksel anlamda kullanılıyor. "along the coast"= sahil boyunca. süreyle zamanla ilgilisi yok yani

2 yıl önce

DefneKolay

Çünkü along fiziksel anlamda kullanılıyor

3 yıl önce

cetin.kaan

Soyle dusunsek, saatler boyunca degilde, saatlerce diye okusak daha anlamli olmazmi. Boyunca kafa karistiriyor. For hours - saatlerce, For Years - Yillarca , o saatlerce okur .

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aynı şey, daha anlamlı ya da daha anlamsız değil

2 yıl önce

murat525759

She ve he ikisini birlikte isaretleyin kabul ediyor.bazen iki secenek secilebiliyormus

3 yıl önce

gcavdar8

He reads during hours

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"during" burada yanlış olur.

Bu arada buraya alternatif olduğunu düşündüğümüz cevaplari yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. Eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanmayı unutma. İyi dersler!

4 yıl önce

zeeehraaa

along neden kullanamıyoruz

2 yıl önce

zcanyce

Saatlerdir okur olur for olursa duzeltin ingiliz bir arkadasima sordum bana ingilizler boyle konusur demeyin

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"saatlerdir okur"dan çok "Saatlerdir okuyor" olur Türkçesi, ama onun için de "he has been reading for hours". gerekir. yukarıdaki cümle geniş zaman.

4 yıl önce

YakupCiftci

Erkek ve kadın belirtmeyen yerlerde sadece o diye verilen sorular he veya she olduğunu nereden bileceğiz? Çok saçma!

3 yıl önce

Gizem877320

He ya da she olduğunu nasıl ayırt edebiliriz ki :(

2 yıl önce

ferit590521

For icin during boyunca ama kullaildiklari yere gore anlam degisiyor cok ilginc

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Süre veriyorsak "for" kullanıyoruz.

for hours
for a long time
for 8 years

Bir olay/etkinlik vs. esnasında/boyunca diyeceksek "during" kullanıyoruz.

during the match
during the weekend
during the meeting

2 yıl önce

Ezgi954769

Çok doğru

3 hafta önce

sweetwitch09

niye şaşırmadım çünkü yine 2 şık ta doğru:)

1 yıl önce

Mahsumerza

Aciklamalar icin thanks .

1 yıl önce

riko170675

He is reads for hours. İs neden olmuyor? Biri acıklayabilir mi?

1 yıl önce

bilal165725

Sanane

1 yıl önce

aykanuluso

For boyunca anlaminadami geliyor

11 ay önce

Keremyrk

Ben she reads for hours dedim bize kız yada erkek belirtmiyor ki

9 ay önce

pekBayndr1

Tek fark her ve she o zaman hangisini kyllancağımızı belirtin. Saçma olmuş

8 ay önce

OLIVIAJOHN4880

Neden for kullaniyoruz? For için demek ne alâka

6 ay önce

-PJM-

"He reads for the hours" neden olmuyor?

2 ay önce

LastSolution

"He reads through hours" da aynı manaya gelmez mi?

3 hafta önce