1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The animal eats its food."

"The animal eats its food."

Fordítás:Az állat megeszi az ételét.

February 1, 2014

18 hozzászólás


Jastin76

Lehet velem van a probléma? Itt nem hallom a különbséget eats és az its között. Vagy csak azért van mert nem tudok angolul. Mert aki igen az már tudja a mondat többi részéből hogy az a szó csak az its lehet. vagy nagyon strong a my wien? :)


74Pearlie

eats hosszú í-vel mondod ki, az its pedig rövid i-vel


adam.ordog

az állat ételt eszik ez miért nem jó?


vasvariistvan

Mert nem akármilyen ételt eszik az az állat, hanem éppen a sajátját.


Baditz

étel és a kaja nem ugyanaz?


AttilaBalo5

De csak nem a kaja van beprogramozva :-)


DalmaGyngy

Az állat megeszi ételét mért nem jó???


Briggancs12

Én se értem , hogy miért nem jó !!!


PrimeCraft

az a gond csak 1 szinonímát fogad el. :(( ezt ki kéne javítani....


fkbjsithir

Az állat megeszi a kajáját . Jónak kéne lenije


KarinaMegyik

Ezaz.... Engem is kijavît


vasvarigy86

Az állat megeszi ételét. Ez így miért helytelen?


Hajdusec

Hibáztam a fordításnál, de a magyar nyelv sokkal árnyaltabb, így az ételt az emberhez kötném. Az állat esetén táplálék, élelem, préda stb...a panda csak egyféle "ételt" eszik...az ismeretterjesztő csatornákon folytonosan ételnek nevezik az állatok eledelét. Akkor is mikor a hiéna felöklendezi azt, vagy amikor dögöt marcangolnak. Érthetetlen...számomra...


miklos44

Lehet hogy több "gépi hölgy" van??!!, mert például itt érthetően hallható a többesszám "-s " ragja is. Tartsuk meg, a többit el kell bocsájtani azonnali hatállyal.


Zsuzsi182464

Micsoda a hülyeség?


KoroSaboGi

Ne úgy mondja már az autómata hang a ' the '-t hogy ' té ' mert akkor én mint aki nem tud angolul azt vélem hallani hogy ' they ' .(a letargikus hangról beszélek )


Zsuzsi182464

A they szóval hogyan nézne ki a mondat? Nekem egy férfihang jutott, dí kiejtéssel. Szerintem érthető.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.