"The animal eats its food."

Fordítás:Az állat megeszi az ételét.

4 éve

43 hozzászólás


Jastin76

Lehet velem van a probléma? Itt nem hallom a különbséget eats és az its között. Vagy csak azért van mert nem tudok angolul. Mert aki igen az már tudja a mondat többi részéből hogy az a szó csak az its lehet. vagy nagyon strong a my wien? :)

4 éve

atesz67

Nem tudsz angolul.

4 éve

Niki873221

Hát azért csinálja ezt mert nem tud angolul. Valószínű, hogy azért töltöttük le az appot, mert nem tudunk xd

7 hónapja

adam.ordog

az állat ételt eszik ez miért nem jó?

4 éve

Cukornyuszi

Azért mert az "its" az már birtokos. Tehát az ételét eszi meg. De nekem ez az "its" nagyon nem fér a fejembe, hogy birtokos :$ heh ..

4 éve

Maminti.
Maminti.

its = annak a vmije /semleges nemű/

4 éve

Cukornyuszi

Thank you! ;)

4 éve

Maminti.
Maminti.

You are welcome :)

4 éve

Norbigyo

Ez az "its" nekem is problemas...majd egyszer belevesodik az agyba :)hat en is elrontottam

3 éve

Baditz

étel és a kaja nem ugyanaz?

4 éve

AttilaBalo5

De csak nem a kaja van beprogramozva :-)

4 éve

KarinaMegyik

Mi vagyunk a hülyék.....

4 éve

Csacsika2

Neked mindegy : egyél, vagy zabálj ?

4 éve

DalmaGyngy

Az állat megeszi ételét mért nem jó???

4 éve

fantamenix

az a gond csak 1 szinonímát fogad el. :(( ezt ki kéne javítani....

4 éve

fkbjsithir

Az állat megeszi a kajáját . Jónak kéne lenije

4 éve

KarinaMegyik

Ezaz.... Engem is kijavît

4 éve

vasvarigy86

Az állat megeszi ételét. Ez így miért helytelen?

3 éve

MihlyLszlH

Hibáztam a fordításnál, de a magyar nyelv sokkal árnyaltabb, így az ételt az emberhez kötném. Az állat esetén táplálék, élelem, préda stb...a panda csak egyféle "ételt" eszik...az ismeretterjesztő csatornákon folytonosan ételnek nevezik az állatok eledelét. Akkor is mikor a hiéna felöklendezi azt, vagy amikor dögöt marcangolnak. Érthetetlen...számomra...

1 éve

miklos44

Lehet hogy több "gépi hölgy" van??!!, mert például itt érthetően hallható a többesszám "-s " ragja is. Tartsuk meg, a többit el kell bocsájtani azonnali hatállyal.

5 hónapja

peresztegi-nagy

ELEDEL VAGY ETEL,NEM MINDEGY

4 éve

andusbabi

Az "állat megeszi az ennivalót" miért nem jó, ha a helyes forditás az, hogy "az állat megeszi az ennivalóJÁT" nekem ebben semmi különbség. Vagy van?

4 éve

Maminti.
Maminti.

its food = az ő étele Nem általában eszik ételt, hanem az Ő ételét eszi. Nem mindegy...

4 éve

krisz199818

Itt az a különbség hogy az állat a saját ennivalóját eszi meg

4 éve

asusasus

Igen! Ugy van! CSAK NEMTUDOM HOGY!!!

4 éve

Cukornyuszi

Óóó de nagyot hibáztam azzal, mert úgy írtam, hogy "az állat megeszi a kajáját" nem ételét... Amúgy nem értem az "its" hogy birtokos.. :$ Lehet velem van a baj!

4 éve

olmik

"Its"-övé, azé; "it's" (it is) -ez van, van

2 éve

uszpanni

nem a mondathoz szeretnék szólni, csak azt jelezném annak, akire tartozik, hogy elbénáztam a választ arra a kérdésre: a skálán hány pontot adnék a duolingónak. 9 -et adnék.

4 éve

.NikoLetti.

úgy írtam, hogy it's, de szerencsére elfogadta... ez a birtokos nekem nem nagyon jön be -_-

4 éve

telge
telge

Höhö :) Úgy értettem, hogy: the animal eats swiss food.

4 éve

rekabalii

Csak en ertettem azt hogy "fruit" a food helyet

4 éve

bpeti06

Köszönjük a bejelentést!

3 éve

Vladiwoody

9 éves vagyok de nem fogadja el :-

2 éve

Vladiwoody

-_-

2 éve

KarinaMegyik

Kaja mèg az étel nem ugyan az??? Elegem van,minden apró hibádat kijávitja....

4 éve

Gondarth10

''az állatok megeszik a saját ételüket,,

szerintem ez a mondat is helyes

4 éve

railwayman03

szerintem nem, mert egyes szám harmadik személyben van írva... akkor úgy kéne hogy the animals eat...

4 éve

Szabokarolina

bizony, ez E/1 személyben van, ezért kapott az ige s ragot.

4 éve

RolandMagy

E/3

4 éve

Szabokarolina

igen, bocsi elírtam :) nézzenek odaaa...segíteni szeretnék és hülyeséget írok :) köszönöm a javítást

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.