1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The animal eats its food."

"The animal eats its food."

Fordítás:Az állat megeszi az ételét.

February 1, 2014

18 hozzászólás


Jastin76

Lehet velem van a probléma? Itt nem hallom a különbséget eats és az its között. Vagy csak azért van mert nem tudok angolul. Mert aki igen az már tudja a mondat többi részéből hogy az a szó csak az its lehet. vagy nagyon strong a my wien? :)


adam.ordog

az állat ételt eszik ez miért nem jó?


Cukornyuszi

Azért mert az "its" az már birtokos. Tehát az ételét eszi meg. De nekem ez az "its" nagyon nem fér a fejembe, hogy birtokos :$ heh ..


Maminti.

its = annak a vmije /semleges nemű/


Maminti.

You are welcome :)


Norbigyo

Ez az "its" nekem is problemas...majd egyszer belevesodik az agyba :)hat en is elrontottam


Baditz

étel és a kaja nem ugyanaz?


AttilaBalo5

De csak nem a kaja van beprogramozva :-)


DalmaGyngy

Az állat megeszi ételét mért nem jó???


Pockom

Én se értem , hogy miért nem jó !!!


PrimeCraft

az a gond csak 1 szinonímát fogad el. :(( ezt ki kéne javítani....


fkbjsithir

Az állat megeszi a kajáját . Jónak kéne lenije


KarinaMegyik

Ezaz.... Engem is kijavît


vasvarigy86

Az állat megeszi ételét. Ez így miért helytelen?


Hajdusec

Hibáztam a fordításnál, de a magyar nyelv sokkal árnyaltabb, így az ételt az emberhez kötném. Az állat esetén táplálék, élelem, préda stb...a panda csak egyféle "ételt" eszik...az ismeretterjesztő csatornákon folytonosan ételnek nevezik az állatok eledelét. Akkor is mikor a hiéna felöklendezi azt, vagy amikor dögöt marcangolnak. Érthetetlen...számomra...


miklos44

Lehet hogy több "gépi hölgy" van??!!, mert például itt érthetően hallható a többesszám "-s " ragja is. Tartsuk meg, a többit el kell bocsájtani azonnali hatállyal.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.