A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The animal eats its food."

Fordítás:Az állat megeszi az ételét.

4 éve

16 hozzászólás


Jastin76

Lehet velem van a probléma? Itt nem hallom a különbséget eats és az its között. Vagy csak azért van mert nem tudok angolul. Mert aki igen az már tudja a mondat többi részéből hogy az a szó csak az its lehet. vagy nagyon strong a my wien? :)

4 éve

adam.ordog

az állat ételt eszik ez miért nem jó?

4 éve

Cukornyuszi

Azért mert az "its" az már birtokos. Tehát az ételét eszi meg. De nekem ez az "its" nagyon nem fér a fejembe, hogy birtokos :$ heh ..

4 éve

Maminti.
Maminti.

its = annak a vmije /semleges nemű/

4 éve

Cukornyuszi

Thank you! ;)

4 éve

Maminti.
Maminti.

You are welcome :)

4 éve

Norbigyo

Ez az "its" nekem is problemas...majd egyszer belevesodik az agyba :)hat en is elrontottam

3 éve

Baditz

étel és a kaja nem ugyanaz?

4 éve

AttilaBalo5

De csak nem a kaja van beprogramozva :-)

4 éve

DalmaGyngy

Az állat megeszi ételét mért nem jó???

4 éve

fantamenix

az a gond csak 1 szinonímát fogad el. :(( ezt ki kéne javítani....

4 éve

fkbjsithir

Az állat megeszi a kajáját . Jónak kéne lenije

4 éve

KarinaMegyik

Ezaz.... Engem is kijavît

4 éve

vasvarigy86

Az állat megeszi ételét. Ez így miért helytelen?

3 éve

MihlyLszlH

Hibáztam a fordításnál, de a magyar nyelv sokkal árnyaltabb, így az ételt az emberhez kötném. Az állat esetén táplálék, élelem, préda stb...a panda csak egyféle "ételt" eszik...az ismeretterjesztő csatornákon folytonosan ételnek nevezik az állatok eledelét. Akkor is mikor a hiéna felöklendezi azt, vagy amikor dögöt marcangolnak. Érthetetlen...számomra...

1 éve

miklos44

Lehet hogy több "gépi hölgy" van??!!, mert például itt érthetően hallható a többesszám "-s " ragja is. Tartsuk meg, a többit el kell bocsájtani azonnali hatállyal.

4 hónapja