1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the task?"

"What is the task?"

Çeviri:Görev nedir?

July 6, 2016

3 Yorum


KomutanLOGAR69

Ben the dan dolayı görevi dedim bu bir türlü oturmadı


MeteUlku

"Görevi nedir?" demek iyelik katar, 3. tekil şahısın sahip olduğu görev nedir manası verir. O da şöyle olur: "What is his/her/its task?"

"The" alsın veya almasın özneyse Türkçe'ye yalın halde çevrilir, ismin -i hali vs. almaz. Sadece nesneyse (Türkçe'deki belirtili nesne konusu) -i eki alır.


YasarBasaran

Odev ve gorev ayni anlamdadir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.