"Він чоловік, а я хлопець."

Переклад:He is a man and I am a boy.

2 роки тому

13 коментарів


Roman348519

Написав все правильно, а пише, що неправильно

2 роки тому

IIe110

Отвечаю

1 рік тому

Mr.ArsenHlad

Згодин на всі 100%

1 місяць тому

IIe110

Овечаю

1 рік тому

of_G6

Підкажіть, чому артикль невизначений а, коли по тексту особи визнчені - він і я?

2 роки тому

Milkho
Milkho

"Він" і "я" це особи займенників.
Один із випадків вживання неозначеного артикля - "1. Коли артикль використовується у класифікованому значенні і відносить предмет до певного класу або групи предметів:"

В нас саме цей випадок.
http://easy-english.com.ua/english-articles/

2 роки тому

nclU8

Лртбмоь

3 тижні тому

Julia750612

В перекладі «і» немає

8 місяців тому

Balzamina

Переклад правильний,а пише що неправильно.

6 місяців тому

wbFP2
wbFP2

В попередніх уроках уже було таке речення.і там був артикл "а"" перед словом boy. То чому зараз в даному реченні не так...?? Хотілося б знати....

2 роки тому

HQ5A

Та сама хирня

7 місяців тому

ValeriyMis1

Написав павельно

4 місяці тому

xXcG14

Написала правильно

2 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.