Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Він чоловік, а я хлопець."

Переклад:He is a man and I am a boy.

2 роки тому

7 коментарів


Roman348519

Написав все правильно, а пише, що неправильно

1 рік тому

IIe110

Отвечаю

9 місяців тому

of_G6

Підкажіть, чому артикль невизначений а, коли по тексту особи визнчені - він і я?

2 роки тому

Milkho
Milkho

"Він" і "я" це особи займенників.
Один із випадків вживання неозначеного артикля - "1. Коли артикль використовується у класифікованому значенні і відносить предмет до певного класу або групи предметів:"

В нас саме цей випадок.
http://easy-english.com.ua/english-articles/

2 роки тому

Julia750612

В перекладі «і» немає

3 місяці тому

wbFP2

В попередніх уроках уже було таке речення.і там був артикл "а"" перед словом boy. То чому зараз в даному реченні не так...?? Хотілося б знати....

1 рік тому

Balzamina

Переклад правильний,а пише що неправильно.

1 місяць тому