1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl reads the newspaper…

"The girl reads the newspaper."

Fordítás:A lány elolvassa az újságot.

February 1, 2014

24 hozzászólás


Anabella81

Miért nem fogadja el a következő fordítást: A lány újságot olvas?


pityu555

én is azt irtam....pedig szerintem jó


sipka0103

nekem sem fogadta el, szerintem a határozott névelő miatt...


Timi738598

Én is ezt írtam...


ultis1

Én is ugyanezt írtam.


ultis1

Azért, mert "the newspaper" vagyis az újságot olvassa.


frnalilla

Nyilván mert nem az a fordítása.


szutyokszutyok

Teljesen ugyan azt ìrtam le ès nem fogadta el.


kittikupas12

Nekem sem fogadja el pedig szó szerint azt irtam


Zotmund

Más irányba dőlt az èkezet annyi volt a különbség és nem fogadta el.


miklos.gado

nem lehet sokszro érteni a kezdő betűket pl. read-nél az R betűt.


-mate001-

Azért nem fogadja el mert a program még új sok a hiba. :-)


debilvagy

Csodálkoztok hogy nem fogadja el? Talán oda kellene figyelni... ne szó szerint fordítsatok hanem értelmezzétek a mondatot.


a4laci

Nem lehet èrteni amit mond


SndorBogi2

Nagyon gyorsan mondja amikor meg kell ismételni!


PappnErika

Egy hiba van de az a lényeg hogy jó


Dorina978704

Ugyan azt írtam és nem fogadta el


IldikMakkn

Akkor hogy van:, A lány újságot olvas.


Mr.Zozo

The girl reads a newspaper. - A lány újságot olvas.
The girl reads a newspaper. - A lány elolvas egy újságot.
The girl reads the newspaper. - A lány elolvassa az újságot.


frnalilla

A lány elolvassa az ujságot. nem egyszerű? Nem értem mit nem értetek.


Dia614748

Én is azt írtam..akkor hogy van az h.a lány újságot olvas?/"egy" nélkül"

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.