"Bir kadın"

Çeviri:One woman

4 yıl önce

5 Yorum
Tartışma kilitli.


Omer_Erdogan

neden a harfine ihtiyacim var

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

a'nın üzerine gelip anlamına baktın mı?

4 yıl önce

ZeynepEr

Çünkü bir demek

4 yıl önce

ZeynepEr

a ve one kelimelerin anlamı aynı mı

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

anlam aynı değil ama ikisi için de Türkçe'de kullandığımız kelime (bir) aynı. a/an belirsiz harfitarif olan "bir", one ise sayı olan "bir".

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.