"The boys are children."

Çeviri:Oğlanlar çocuktur.

4 yıl önce

39 Yorum


mustafa172

bu nasıl bir kelime çok saçma

4 yıl önce

BurakYlmaz106096

Aynen oyle

6 ay önce

tcombuter

Saçma bi cümle

4 yıl önce

ugurav

Türkçe'mizde oğlan farklı anlamlar katabilir

4 yıl önce

ozzssp

Cok sacma bir cumle

3 yıl önce

sehmus.ogu

Bu mikrofon yalancı ya :)

3 yıl önce

M.Cemr0

Boy=Oğlan

Boys ise=Oğlanlar

are Türkçe cümlesi=Oğlanlar çocuktur.

child=Çocuk

children=Çocuklar ama cümleden cümleye anlamı değişir.

1 yıl önce

MuratDelen

siz ne zaman buraya yorum yapip.cevaplıyorsunuz

4 hafta önce

dopac.dopac

Aynen katılıyorum, oğlan Türkçe'de uygun anlam taşımaz. Amerika'da gidip zencilere Negro derseniz bir temiz dayak yersiniz, canım Türkiye'mde de birine Oğlan derseniz bir temiz dayak yersiniz.

4 yıl önce

Gokceuhl

Oğlanlar daha çocuklar yaptim kabul etmedi bu ne dir?

4 yıl önce

brain_fair

oğlanlar çocuklar ı kabul etti.

4 yıl önce

brain_fair

ilginç:)

4 yıl önce

nurettin.gunsili

burada (and) ne oluyor acaba?

4 yıl önce

CemKIZIL

Bildiğimiz "and" => "ve"

4 yıl önce

Sumer89

and kullanmadık ki

3 yıl önce

mehmet537117

Ve anlamina geliyor.

1 yıl önce

Recep38415

And değil are var orada

1 yıl önce

Sumer89

the = tur, tır, tür, tir... dur, dır , dür, dir... exsample: Oğlanlar çocuk"tur".

3 yıl önce

iclal6

Anlamıyor ki

2 yıl önce

skohi

Türkçeye çevirisimi absürd yoksa böyle bir cümlemi kullanmak absürd

2 yıl önce

Derya980298

Dogru kabul edelmeliydi

2 yıl önce

FatmaTetik0

kötü

2 yıl önce

ftokul

oğlanlar çocuklar

2 yıl önce

aebuyukalp

bence çok saçma bir cümle.

1 yıl önce

Esra974326

Saçma

1 yıl önce

cneyt508679

Bir çok saçma cümle gibi bu da.

1 yıl önce

DTB_SwandLer

erkek çocukları nıye kabul etmıyor bu uygulama benı delı edıyor

1 yıl önce

HilalKrpnr

Erkekler çocuktur neden kabul edilmedi bence edilmeliydi

1 yıl önce

yarenS6

Cok sacna

1 yıl önce

Abuzeyt

Güzel bir cümle

11 ay önce

MubeccelEr1

Evet

11 ay önce

prednol

çok saçma

11 ay önce

Melike874563

Çok kolay

11 ay önce

berkay622845

child cogul anlamda cocuklari ifade eder

11 ay önce

ceylinakr

Güzel

10 ay önce

Shine887597

Cokkk kolay be

3 ay önce

serkan580114

Oglan nedir ya erkek desek olmazmi

3 ay önce

tbaoz

the boys a children yazdım. boyle bır cumle yazılabılır mı genel olarak sorudan bagımsız.? oglanlar bir cocuk anlamına mı gelır

4 yıl önce

ME121654

amınsa kodumunun sorusu

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.