Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The boys are children."

Çeviri:Oğlanlar çocuktur.

4 yıl önce

38 Yorum


mustafa172

bu nasıl bir kelime çok saçma

4 yıl önce

BurakYlmaz106096

Aynen oyle

5 ay önce

tcombuter

Saçma bi cümle

3 yıl önce

M.Cemr0

Boy=Oğlan

Boys ise=Oğlanlar

are Türkçe cümlesi=Oğlanlar çocuktur.

child=Çocuk

children=Çocuklar ama cümleden cümleye anlamı değişir.

1 yıl önce

ugurav

Türkçe'mizde oğlan farklı anlamlar katabilir

4 yıl önce

ozzssp

Cok sacma bir cumle

3 yıl önce

sehmus.ogu

Bu mikrofon yalancı ya :)

3 yıl önce

dopac.dopac

Aynen katılıyorum, oğlan Türkçe'de uygun anlam taşımaz. Amerika'da gidip zencilere Negro derseniz bir temiz dayak yersiniz, canım Türkiye'mde de birine Oğlan derseniz bir temiz dayak yersiniz.

4 yıl önce

Gokceuhl

Oğlanlar daha çocuklar yaptim kabul etmedi bu ne dir?

3 yıl önce

brain_fair

oğlanlar çocuklar ı kabul etti.

3 yıl önce

brain_fair

ilginç:)

3 yıl önce

nurettin.gunsili

burada (and) ne oluyor acaba?

3 yıl önce

CemKIZIL

Bildiğimiz "and" => "ve"

3 yıl önce

Sumer89

and kullanmadık ki

3 yıl önce

mehmet537117

Ve anlamina geliyor.

1 yıl önce

Recep38415

And değil are var orada

1 yıl önce

Sumer89

the = tur, tır, tür, tir... dur, dır , dür, dir... exsample: Oğlanlar çocuk"tur".

3 yıl önce

iclal6

Anlamıyor ki

2 yıl önce

skohi

Türkçeye çevirisimi absürd yoksa böyle bir cümlemi kullanmak absürd

2 yıl önce

Derya980298

Dogru kabul edelmeliydi

1 yıl önce

FatmaTetik0

kötü

1 yıl önce

ftokul

oğlanlar çocuklar

1 yıl önce

aebuyukalp

bence çok saçma bir cümle.

1 yıl önce

Esra974326

Saçma

1 yıl önce

cneyt508679

Bir çok saçma cümle gibi bu da.

1 yıl önce

DTB_SwandLer

erkek çocukları nıye kabul etmıyor bu uygulama benı delı edıyor

1 yıl önce

HilalKrpnr

Erkekler çocuktur neden kabul edilmedi bence edilmeliydi

1 yıl önce

yarenS6

Cok sacna

10 ay önce

Abuzeyt

Güzel bir cümle

10 ay önce

MubeccelEr1

Evet

10 ay önce

prednol

çok saçma

10 ay önce

Melike874563

Çok kolay

9 ay önce

berkay622845

child cogul anlamda cocuklari ifade eder

9 ay önce

ceylinakr

Güzel

9 ay önce

Shine887597

Cokkk kolay be

1 ay önce

serkan580114

Oglan nedir ya erkek desek olmazmi

1 ay önce

tbaoz

the boys a children yazdım. boyle bır cumle yazılabılır mı genel olarak sorudan bagımsız.? oglanlar bir cocuk anlamına mı gelır

3 yıl önce

ME121654

amınsa kodumunun sorusu

3 yıl önce