1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boys are children."

"The boys are children."

Çeviri:Oğlanlar çocuktur.

February 1, 2014

41 Yorum


mustafa172

bu nasıl bir kelime çok saçma


Chrysalism_

Türkçe'mizde oğlanlar kelimesi cümleye farklı anlamlar katabilir. Bu sebeple cümle saçma değil.


ozzssp

Cok sacma bir cumle


sehmus.ogu

Bu mikrofon yalancı ya :)


M.Cemr0

Boy=Oğlan

Boys ise=Oğlanlar

are Türkçe cümlesi=Oğlanlar çocuktur.

child=Çocuk

children=Çocuklar ama cümleden cümleye anlamı değişir.


MuratDelen

siz ne zaman buraya yorum yapip.cevaplıyorsunuz


ugurav

Türkçe'mizde oğlan farklı anlamlar katabilir


dopac.dopac

Aynen katılıyorum, oğlan Türkçe'de uygun anlam taşımaz. Amerika'da gidip zencilere Negro derseniz bir temiz dayak yersiniz, canım Türkiye'mde de birine Oğlan derseniz bir temiz dayak yersiniz.


skohi

Türkçeye çevirisimi absürd yoksa böyle bir cümlemi kullanmak absürd


Gokceuhl

Oğlanlar daha çocuklar yaptim kabul etmedi bu ne dir?


brain_fair

oğlanlar çocuklar ı kabul etti.


nurettin.gunsili

burada (and) ne oluyor acaba?


CemKIZIL

Bildiğimiz "and" => "ve"


Sumer89

and kullanmadık ki


mehmet537117

Ve anlamina geliyor.


Recep38415

And değil are var orada


ali53265

Ve a anlamına gelir ingilizcede


Sumer89

the = tur, tır, tür, tir... dur, dır , dür, dir... exsample: Oğlanlar çocuk"tur".


Derya980298

Dogru kabul edelmeliydi


ftokul

oğlanlar çocuklar


aebuyukalp

bence çok saçma bir cümle.


cneyt508679

Bir çok saçma cümle gibi bu da.


DTB_SwandLer

erkek çocukları nıye kabul etmıyor bu uygulama benı delı edıyor


HilalKrpnr

Erkekler çocuktur neden kabul edilmedi bence edilmeliydi


Abuzeyt

Güzel bir cümle


berkay622845

child cogul anlamda cocuklari ifade eder


serkan580114

Oglan nedir ya erkek desek olmazmi


veyselsancar

Cumle kurulumu acisindan dogru ama anlamsal olarak dogru gelmiyor oglanlar yerine Gencler Erkekler Seklunde cevrilse daha dogru olabilir


ogrenelimgul

Erkekler cocuktur yazdim , oglanlar cocuktur çıktı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.