Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim suyumuz var."

Çeviri:We have water.

4 yıl önce

47 Yorum


nur.nuran

have ile have got arasındaki fark nedir

3 yıl önce

Azra8672

Aynn

1 yıl önce

ErdiCenan

İkisi de sahip olmak anlamına gelir sadece konuşma anında have Got demek yerine have daha kolag olduğu içim tercih ediliyor diye biliyorum

2 yıl önce

metinbecer

"have" ve "has" kullanımlarının farkı nedir? Teşekkürler.

3 yıl önce

Beyzaileri

Have “i, you, we, they"öznelerinde kullanılırken “he, she, it" öznelerinde have has'a dönüşür.

3 yıl önce

Nergis176851

Have çoğul kişilerde has tekil kişilerde kullanılır. You sen ve siz anlamına geldiği için çoğul sayılır.

3 ay önce

izemazra1

Bizim demek our demek!!!!

2 yıl önce

RecepButur

we have water

2 yıl önce

melis723997

We have aqua desek olur mu

2 yıl önce

sude893927

Çok kolay ya dımı gençleeer

2 yıl önce

SalihCetin4

O yüzden mi bilemedin.

5 ay önce

Yamurylmaz11

Çok basit

2 yıl önce

ArgesCan

Eat ve eating arasindaki fark ne? Thank you

1 yıl önce

Miaa895744

Eat cümle içinde "yerim,ye" anlamına gelirken, eating "yiyorum, yiyorsun" anlamına gelir. -İng takısı "i yor" anlamı katar ve şimdiki zamanda kullanılır.

1 yıl önce

Nergis176851

Eating şimdiki zaman için kullanılır. Yani "Ben yemek yiyorum" gibi

3 ay önce

SevimliKz

Bence de çok basit

1 yıl önce

05387327369

Ben yeni başlıyorum meraba hepinize çok beyendim

1 yıl önce

ebranur15

Have sahip olmak anlaminda. Bizim suya sahibiz olmaz.biz suya sahibiz demek icin we kullanilir.

1 yıl önce

Behruz829101

Ne zaman have ne zaman has işlenir?

1 yıl önce

Erkin298438

Have'nin ne anlamı var ki?

1 yıl önce

Cengidol

Yanlışlık çok fazla var bu uygulamada. Bizim our demektir, we biz demektir. Bu cümlenin doğrusu biz suya sahibiz'die

1 yıl önce

Mesut692514

Web yazacağıma wep yazmışım klavyenin azizliği

1 yıl önce

K0hho

Bende heve has kelimesini karıştırıyorum

1 yıl önce

ermeda

the neden kullanılamıyor

4 yıl önce

RemziyeTan2

Ben de the demistim got istiyor duo

6 ay önce

demirraslii

Orasi our degil have got olmali

4 yıl önce

ShnGkc1

The olması gerekmiyor mu

4 yıl önce

saidkayra

Bazı yerlerde have,has diyoruz bazı yerlerde ise have got,has got?!.... Anlamadım, açıklar mısınız?

4 yıl önce

Hasancanie

Got ingiliz ingilizcesinde kullanılır

3 yıl önce

Elifnazz12

Daha net açıklarmısın bir şey anlamadım

3 yıl önce

MelisaNurK1

Kim benle yarışa girer

3 yıl önce

AliGralp

Have yapisi a1 sevesiyesinde iseni sahiplik oldugunu bilin yeter

3 yıl önce

Eevee859183

Basit ki

2 yıl önce

ardaguven1

Have ile has arasındaki fark ne

2 yıl önce

MetinSevda

Biri tekil. Biri çoğulda ondan

1 yıl önce

AnlTekin1

Neden We den sonra are kullanilmiyor ? Lutfen biri cevaplasin . Teşekkür ederim .

2 yıl önce

uyumsuz2

Doğru cevap We have water

2 yıl önce

Omer_Erdogan

our nedir ?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

fareyle kelimelerin üzerine gidersen anlamları çıkıyor.

4 yıl önce

SslSadetti

We=biz DEMEK our=biz DEMEK çunku eger bir kelime (I you we they she he it vb. ) bunkar çogalirsa bunlarin yerine bazi takilar gelr OUR takısı gibi.

3 yıl önce

helin700330

Eat dicektin herhalde

2 yıl önce

helin700330

Ya eat dicektin

2 yıl önce

mustafa_sari

our'u tek başına kullanamazsın heralde. Yanlış biliyorsam düzeltin.

4 yıl önce

bookandsleep

Su bizim dersen the water is our dersin. Ama burada bizim suyumuz var dediğinde we kullanıyorsun.

3 yıl önce

Zeyzey1996

There are water our diyemezmiyiz aynı anlama gelmiyo mu

3 yıl önce