1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim suyumuz var."

"Bizim suyumuz var."

Çeviri:We have water.

February 1, 2014

30 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

nur.nuran

have ile have got arasındaki fark nedir

November 28, 2014

Azra8672

Aynn

May 23, 2017

metinbecer

"have" ve "has" kullanımlarının farkı nedir? Teşekkürler.

October 29, 2014

Beyzaileri

Have “i, you, we, they"öznelerinde kullanılırken “he, she, it" öznelerinde have has'a dönüşür.

July 17, 2015

Nergis176851

Have çoğul kişilerde has tekil kişilerde kullanılır. You sen ve siz anlamına geldiği için çoğul sayılır.

May 10, 2018

MuhammedAl822456

"I,you,we,they" de "have" "he,she,it" de "has" kullanılır.

September 22, 2018

Emrecan208637

He she it de has ı you we the de have kullanıyoruz ikiside aynı anlam ( internetten tekrar bakabilirsin yanlış olmasın )

October 12, 2018

Halime153128

Have :I you we they Has:He she it Ile kullanılır

July 20, 2019

Halime153128

Have the neden kabul edilmiyor?

July 20, 2019

ermeda

the neden kullanılamıyor

March 27, 2014

RemziyeTan2

Ben de the demistim got istiyor duo

January 21, 2018

izemazra1

Bizim demek our demek!!!!

December 25, 2015

RecepButur

we have water

January 11, 2016

sude893927

Çok kolay ya dımı gençleeer

April 10, 2016

SalihCetin4

O yüzden mi bilemedin.

February 28, 2018

Yamurylmaz11

Çok basit

April 28, 2016

ArgesCan

Eat ve eating arasindaki fark ne? Thank you

August 24, 2016

Miaa895744

Eat cümle içinde "yerim,ye" anlamına gelirken, eating "yiyorum, yiyorsun" anlamına gelir. -İng takısı "i yor" anlamı katar ve şimdiki zamanda kullanılır.

May 7, 2017

Nergis176851

Eating şimdiki zaman için kullanılır. Yani "Ben yemek yiyorum" gibi

May 10, 2018

SevimliKz

Bence de çok basit

September 23, 2016

05387327369

Ben yeni başlıyorum meraba hepinize çok beyendim

October 24, 2016

ebranur15

Have sahip olmak anlaminda. Bizim suya sahibiz olmaz.biz suya sahibiz demek icin we kullanilir.

November 12, 2016

Behruz829101

Ne zaman have ne zaman has işlenir?

January 1, 2017

[aktif olmayan kullanıcı]

    Have'nin ne anlamı var ki?

    April 11, 2017

Cengidol

    Yanlışlık çok fazla var bu uygulamada. Bizim our demektir, we biz demektir. Bu cümlenin doğrusu biz suya sahibiz'die

    June 2, 2017

Mesut692514

    Web yazacağıma wep yazmışım klavyenin azizliği

    June 22, 2017

K0hho

    Bende heve has kelimesini karıştırıyorum

    August 4, 2017

zeynepizgi2

    Bebek işi çok kolay

    November 24, 2018

Batuhan82

    Has tekil Have cogul kisilerde kullaniliyor.

    January 24, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.