"Bizim suyumuz var."

Çeviri:We have water.

4 yıl önce

28 Yorum


nur.nuran

have ile have got arasındaki fark nedir

4 yıl önce

Azra8672

Aynn

1 yıl önce

metinbecer

"have" ve "has" kullanımlarının farkı nedir? Teşekkürler.

4 yıl önce

Beyzaileri

Have “i, you, we, they"öznelerinde kullanılırken “he, she, it" öznelerinde have has'a dönüşür.

3 yıl önce

Nergis176851

Have çoğul kişilerde has tekil kişilerde kullanılır. You sen ve siz anlamına geldiği için çoğul sayılır.

7 ay önce

MuhammedAl822456

"I,you,we,they" de "have" "he,she,it" de "has" kullanılır.

2 ay önce

Emrecan208637

He she it de has ı you we the de have kullanıyoruz ikiside aynı anlam ( internetten tekrar bakabilirsin yanlış olmasın )

1 ay önce

ermeda

the neden kullanılamıyor

4 yıl önce

RemziyeTan2

Ben de the demistim got istiyor duo

10 ay önce

izemazra1

Bizim demek our demek!!!!

2 yıl önce

RecepButur

we have water

2 yıl önce

melis723997

We have aqua desek olur mu

2 yıl önce

sude893927

Çok kolay ya dımı gençleeer

2 yıl önce

SalihCetin4

O yüzden mi bilemedin.

9 ay önce

Yamurylmaz11

Çok basit

2 yıl önce

ArgesCan

Eat ve eating arasindaki fark ne? Thank you

2 yıl önce

Miaa895744

Eat cümle içinde "yerim,ye" anlamına gelirken, eating "yiyorum, yiyorsun" anlamına gelir. -İng takısı "i yor" anlamı katar ve şimdiki zamanda kullanılır.

1 yıl önce

Nergis176851

Eating şimdiki zaman için kullanılır. Yani "Ben yemek yiyorum" gibi

7 ay önce

SevimliKz

Bence de çok basit

2 yıl önce

05387327369

Ben yeni başlıyorum meraba hepinize çok beyendim

2 yıl önce

ebranur15

Have sahip olmak anlaminda. Bizim suya sahibiz olmaz.biz suya sahibiz demek icin we kullanilir.

2 yıl önce

Behruz829101

Ne zaman have ne zaman has işlenir?

1 yıl önce

Erkin298438

Have'nin ne anlamı var ki?

1 yıl önce

Cengidol

Yanlışlık çok fazla var bu uygulamada. Bizim our demektir, we biz demektir. Bu cümlenin doğrusu biz suya sahibiz'die

1 yıl önce

Mesut692514

Web yazacağıma wep yazmışım klavyenin azizliği

1 yıl önce

K0hho

Bende heve has kelimesini karıştırıyorum

1 yıl önce

zeynepizgi2

Bebek işi çok kolay

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.