1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim suyumuz var."

"Bizim suyumuz var."

Çeviri:We have water.

February 1, 2014

32 Yorum


nur.nuran

have ile have got arasındaki fark nedir


metinbecer

"have" ve "has" kullanımlarının farkı nedir? Teşekkürler.


Beyzaileri

Have “i, you, we, they"öznelerinde kullanılırken “he, she, it" öznelerinde have has'a dönüşür.


MuhammedAl822456

"I,you,we,they" de "have" "he,she,it" de "has" kullanılır.


Nergis176851

Have çoğul kişilerde has tekil kişilerde kullanılır. You sen ve siz anlamına geldiği için çoğul sayılır.


Halime153128

Have :I you we they Has:He she it Ile kullanılır


Halime153128

Have the neden kabul edilmiyor?


ermeda

the neden kullanılamıyor


RemziyeTan2

Ben de the demistim got istiyor duo


izemazra1

Bizim demek our demek!!!!


ArgesCan

Eat ve eating arasindaki fark ne? Thank you


Miaa895744

Eat cümle içinde "yerim,ye" anlamına gelirken, eating "yiyorum, yiyorsun" anlamına gelir. -İng takısı "i yor" anlamı katar ve şimdiki zamanda kullanılır.


Nergis176851

Eating şimdiki zaman için kullanılır. Yani "Ben yemek yiyorum" gibi


SevimliKz

Bence de çok basit


05387327369

Ben yeni başlıyorum meraba hepinize çok beyendim


ebranur15

Have sahip olmak anlaminda. Bizim suya sahibiz olmaz.biz suya sahibiz demek icin we kullanilir.


Behruz829101

Ne zaman have ne zaman has işlenir?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Have'nin ne anlamı var ki?


Cengidol

    Yanlışlık çok fazla var bu uygulamada. Bizim our demektir, we biz demektir. Bu cümlenin doğrusu biz suya sahibiz'die


Mesut692514

    Web yazacağıma wep yazmışım klavyenin azizliği


K0hho

    Bende heve has kelimesini karıştırıyorum


zeynepizgi2

    Bebek işi çok kolay


Batuhan82

    Has tekil Have cogul kisilerde kullaniliyor.


enes_san95

    we biz demek our ise bizim demek our have water☺


Ayegl735472

    B3n dogru yaptin hatta latinda dogru yaptin yaziyodu ama kirmizi renkliyidi ve yanlis saydi


Soyaashi

    Neden the water olmadı?


Sabrnur21

    Of bi canım kalmıştı yan oldum ya


AloneRooster

    The nerde kullanılırdı aciklarsaniz sevinirim Teşekkürler


KADROLGN

    Have ile has

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.