1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They eat the food."

"They eat the food."

Çeviri:Onlar yemeği yerler.

February 1, 2014

25 Yorum


umutunal13

the olduğundan yemeği oluyor.


omer.b.trk

Onlar yemek yer olmaz mi


sudeemine

ben de senin gibi yazdım fakat the gelince belirli bir yemek yani yemeği oluyor


SudeAltun5

Daha kibar olması için bence


sercangoktan02

the olduğundan yemeği olur ve yer değil çünkü eats yok


mevogame

the varmış yaaa :))) :FDFF


semiramis946697

The dedigimde algilamiyor


Bekir803770

Gidip butona basıp sesi dinletiyorum kabul ediyor geçiyor


enes846642

"Onlar yemeği yer" olması gerekmez mi. "Onlar yemeği yerler" diye çıkarıyo??


SuperGamingKing

hatalı ses fruit dedi foot değil


OnurTaykar

Hay ben senin yemegine, ne desem kabul etmiyon aaaa


emriye4

yemek yerler yemeği yerler BENCE AYNI ŞEY.AMA YANLIŞ KABUL EDİLDi


tptkardele

bu ne biçi iş söylüyoz gabul etmıyo


Gulsum736875

Bence "Onlar yemek yer" ile "Onlar yemegi yer" arasinda hiç bir fark yok!!!


Alize130406

onlar yemeği derken ği kullanmadım diye yanlış gösteriyor. :(


Muhlis322671

Seslendiren kadının dedikleri anlaşılmıyor


glah270468

Onlar yemek yer olmuyor mu . Ha yemek ha yemeği ne farki var acaba


zeynepkapl546595

"Onlar yiyeceği yerler" dedim kabul etmedi.


Ayenur669495

food ''yiyecek'' anlamına da gelmiyor mu? onlar yiyeceği yer de olmalıydı bence


Nesrin599671

Onlar yemek yer olması gerek miyor mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.