1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben her zaman sütü şekerle i…

"Ben her zaman sütü şekerle içerim."

Çeviri:I always drink milk with sugar.

February 1, 2014

19 Yorum


gumkart

I always drink the milk with sugar olması gerek miyor mu? the yazılmazsa ben her zaman şekerli süt içerim anlamı çıkıyor. burada sütü ifadesi kullanıldığı için the eklenmeli diye düşünüyorum. yanlışmıyım acaba


ProwlingParis

cümlenin anlamından genel bir alışkanlık belirten bir ifade olduğunu görebilirsin. genel deyişte de objenin belirli olması mümkün değil tabi. ince düşünmüşsun ama ismin -i halini aramanın yanında cümlenin genel anlamına da dikkat edersen sorun yaşamadan halledersin işin bu kısmını diye düşünüyorum.


cihatvar

ben de tesekkur ederim :)


EmreEmrahK

With sugar; şeker ile anlamındadır. Şekerli demek doğru olmaz. Ben her zaman süt içerim( i always drink milk) genel bir durum. Süt içerim ama şekerle içerime işaret ediyor.' Ben her zaman süt içerim şekerle' türkçede doğru bir cümle olmadığından sütü olarak algılanmalıdır. Türkçe düşünerek doğruyu bulamayız.


Fatihmete

Ben de aynı fikirdeyim


Bircan110365

Ben de öyle düşündüm ve yazdım.


AltayFaruk

"Always" sona konsa anlam nasıl olur?


Mr.Emin34

Always sıklık zarfı ''her zaman, hep'' anlamında kullanılmaktadır. Diğer sıklık zarfları gibi always de fiilden önce, yardımcı fiillerden, yani have, will, can, must gibi yapılar, sonra ve to be fiilinden ise, yani am, is, are, was, were gibi, sonra gelir.


CumaAkta

Ya cümleler tamam da am is are konusunda hala sıkıntı çekiyorum ya buna şaşarım. Am koydum son soruda bittim yine


Cerenzyolu

eylem belirten başka bir fiil varsa am is are düşer


mucohit

Cümlede her zaman yapilan bir eylem var. Yani cümle geniş zaman. Geniş zamanda da am is are olmaz.


msyvx

every time neden olamaz ? always in yerinde


Umut936164

Lily, After all this time? Always!


OrhanHot

Bense milk ve sugar ın yerini karıştırıyorum. Sugar with milk neden olmuyor


gamzeuak1

"sütü" diyor ama "the" olması gerekmiyor mu


HamzaDa

biri çıkıp dememiş hani zaman ibareleri ensonda oluyordu die :)


hulusi241007

i drink milk with sugar always. always i drink milk with sugar. i always drink milk with sugar. bunlarin hepsi olur diye dusunuyorum yanlismi dusunuyorum


kdemir1

Always sonda da kullanılmıyor muydu ya?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.