Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Cytryna i pomarańcza."

Tłumaczenie:A lemon and an orange.

2 lata temu

7 komentarzy


weFgt007

Dlaczego "Lemon and orange" nie może być? :/

1 rok temu

BartekDziu2

Też nie wiem dla czego

9 miesięcy temu

mmmbbb1
mmmbbb1

W angielskim jeśli nie podamy the/a/an to oznacza coś niematerialnego, "rozmytego". Np "a paper" to kartka papieru natomiast samo "paper" oznaczy papier w sensie materiału z jakiego jest coś zrobione.

3 miesiące temu

Marta662232

Ponawiam pytanie Dejw'a :) ?

9 miesięcy temu

Marta662232

Po co te "a" i "an" co to jest

9 miesięcy temu

Marta662232

Co to te "A" i "On" ?

9 miesięcy temu

AnnaPalmow

As;

6 miesięcy temu