"Cytryna i pomarańcza."

Tłumaczenie:A lemon and an orange.

2 lata temu

8 komentarzy


weFgt007

Dlaczego "Lemon and orange" nie może być? :/

1 rok temu

BartekDziu2

Też nie wiem dla czego

1 rok temu

mmmbbb1
mmmbbb1

W angielskim jeśli nie podamy the/a/an to oznacza coś niematerialnego, "rozmytego". Np "a paper" to kartka papieru natomiast samo "paper" oznaczy papier w sensie materiału z jakiego jest coś zrobione.

6 miesięcy temu

Martin676605

"The" w angielskim oznacza cos okreslonego a "a" i "an" nieokreslonego np. wskazenie "the" ze ten konkretny czlowiek ma czarne spodnie albo "a" lub "an" ze widzialem dzisiaj czlowieka ktory mial czarne spodnie, natomiast jesli nie ma zadnego przedimka to oznacza to tak ogolnie ze ludzie nosza czarne spodnie. Troche to skomplikowane ale anglojezyczni tak to odbieraja, tak mysla.

3 dni temu

Marta662232

Ponawiam pytanie Dejw'a :) ?

1 rok temu

Marta662232

Po co te "a" i "an" co to jest

1 rok temu

Marta662232

Co to te "A" i "On" ?

1 rok temu

AnnaPalmow

As;

9 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.