"Domates yiyorlar."

Çeviri:Sie essen Tomaten.

July 6, 2016

23 Yorum
Tartışma kilitli.


ecem387717

Sie essen die Tomaten niyr yanlış


cenkdemirkiran

sie essen die tomaten domatesleri yiyorlar demek


salimemrey

sie essen tomate neden yanlış oluyor?


MeteUlku

Türkçe dilbilgisi kurallarına göre uygun ama Almanca'ya göre değil. Genel olarak domatesi ifade ettiği, belli bir domatesten bahsetmediği için, cümle şu iki şekilde kurulabilir ve ikisi de aynı manaya denk gelir (Domates yiyorlar.):

  • Sie essen eine Tomate.
  • Sie essen Tomaten.

AlpGven

Bir domates yiyorlar Domatesleri yiyorlar

Şeklinde anlam farkı olmuyor mu yani örnek verdiğiniz iki cümlede?


HavvaGc

Dogru ama yanlis ,Sie essen eine tomate. 1 Domates yiyor. Sie essen tomaten Cogul oldu icin 1 kilo Domates.!Yiyor.Dogru bildigimiz yanlislar var.


areyhan1234

Tomaten çoğul olarak kullanılıyor


kinte_kunta

Tomate(n) le cogul kullanilmis oluyor. Onlar domates yiyor, "Sie essen Tomaten"... O domates yiyor... Sie, er oder es isst die Tomate.


Engin6262

Sie essen tomate(domates yiyorlar) Sie essen tomaten)domatesleri yiyorlar bu soruyu düzeltin lütfen


nur791094

neden die tomaten olmuyor


enver508777

❤❤❤ bir hakkımı daha kendi çevirisinin yanlışlığı sebebiyle yedi.


tfmZ6A4b

Die Tomaten essen sie neden yanlış


BenBenim9

Essen yerine fressen?


Fermiyon_1

Fressen hayvanlar için kullanılır. (Duolingo'da en azından)


Aslhan261551

Hayvan falan belirtmemis ki essen yaptım yanlış oldu


byrockche

Yanlış cevap olsaydı, yapacaklarım vardı..


Melis259

Essen ve Fressen arasındaki fark ne acaba ? Fressen hayvanlar için mi kullanılıyor?


Erdoan390989

Sie essen Tomate


Erdoan390989

Sie essen Tomate

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.