1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Οι σκύλοι των αγοριών"

"Οι σκύλοι των αγοριών"

Μετάφραση:The boys' dogs

July 7, 2016

14 σχόλια


NicMdE21

Μια άλλη σωστή απάντηση είναι "The dogs of the boys". - Εντάξει;


Sxolio

Η " ' " που βοηθαει ;


Betty759021

Και εγω αυτη την απορια εχω!! Επειδη δεν εβαλα αποστροφο μου εγραψε ολη την απάντηση!!


MarsTheSoap

Η απόστροφος είναι απαραίτητη· είναι αυτό ακριβώς που μας δείχνει ότι πρόκειται για κτήση.

Όταν το ουσιαστικό που υποδηλώνει τον κτήτη τελειώνει σε οποιοδήποτε γράμμα πλην του "s", τότε προσθέτουμε απόστροφο και "s" για να δείξουμε ότι το ουσιαστικό αυτό κατέχει ο,τιδήποτε ακολουθεί.

Όταν το ουσιαστικό που υποδηλώνει τον κτήτη τελειώνει ήδη σε "s" (συνήθως όταν βρίσκεται στον πληθυντικό), τότε προσθέτουμε μονάχα μια απόστροφο στο τέλος της λέξης για να δείξουμε ότι κατέχει ο,τιδήποτε ακολουθεί.

πχ. The boy's toys = Τα παιχνίδια του αγοριού (boy -> τελειώνει σε y -> boy's)

The boys' toys = Τα παιχνίδια των αγοριών (boys -> τελειώνει σε s -> boys')

Ελπίζω να βοήθησα. :)


beckypap

The boy's dogs είναι λάθος επειδή η αποστροφος έπρεπε να μπει μετά το"s"?


jaye16

Σωστό.

Ένα αγόρι .... The boy's dogs. Οι σκύλοι των αγοριών του αγοριού.

Πολλαπλά αγόρια

The boys' dogs. Οι σκύλοι των αγοριών των αγοριών.


nikos766455

Και εμενα το ιδιο


cristina324209

Το ιδιο έγραψα. Γιατί το έβγαλε λάθος;Για Την αποστροφο;


MarsTheSoap

Παρακαλώ, δείτε και την απάντηση στο παρακάτω σχόλιο.

Πέραν του απαραίτητου της αποστρόφου στη συγκεκριμένη άσκηση, να έχετε υπ' όψιν σας ότι το σύστημα διόρθωσης του Duolingo εκλαμβάνει, δυστυχώς, ολόκληρη την πρόταση ως λανθασμένη όταν λείπουν οι απόστροφοι, κάτι που δε συμβαίνει με τη στίξη ή τον τονισμό. Επομένως, για να είστε σίγουροι ότι δε θα σας βγάλει λάθος μια απάνηση, φροντίστε να ελέγχετε ότι έχετε βάλει σωστά τις αποστρόφους.


B0vJ3

γιατι εξακολουθει να δινει λαθος το "The dogs of the boys".


jaye16

Αυτό είναι σωστό. Έχετε κάνει μια αναφορά.

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας. Αυτό θα μας βοηθήσει επίσης να αποκλείσουμε τυχόν τεχνικά προβλήματα με την πρόταση.

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ .


B0vJ3

εχω κανει και αναφορα


jaye16
  • "The dogs of the boys". είναι σωστο.

Λυπάμαι αλλά δεν έχουμε καθόλου αναφορές σήμερα.

Δεδομένου ότι βλέπετε παραπάνω μια πρόταση στα Αγγλικά που όλοι γνωρίζουμε είναι εύκολα και αποδεκτή ... θα ήταν δυνατόν να τη χρησιμοποιήσετε την επόμενη φορά.

Και πείτε μας πώς κάνετε την Αναφορά επειδή δεν την έχουμε.


A3Ew7

Δεν μπορω να το καταλαβω αυτο γτ μεταφραζετε αναποδα.

*( Οι σκυλοι των αγοριων) = The dog's boys . Αν μεταφραζοταν ετσι δεν θα ηταν σωστο ;; το κανουν αναποδα πρωτα τα αγορια μετα η σκυλοι θα ελεγε. ΤΑ αγορια και οι σκυλοι τους

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.