"Οι σκύλοι των αγοριών"

Μετάφραση:The boys' dogs

July 7, 2016

6 σχόλια


NicMuW38

Μια άλλη σωστή απάντηση είναι "The dogs of the boys". - Εντάξει;

September 2, 2018

Sxolio

Η " ' " που βοηθαει ;

June 6, 2018

Betty759021

Και εγω αυτη την απορια εχω!! Επειδη δεν εβαλα αποστροφο μου εγραψε ολη την απάντηση!!

November 4, 2018

MarsTheSoap

Η απόστροφος είναι απαραίτητη· είναι αυτό ακριβώς που μας δείχνει ότι πρόκειται για κτήση.

Όταν το ουσιαστικό που υποδηλώνει τον κτήτη τελειώνει σε οποιοδήποτε γράμμα πλην του "s", τότε προσθέτουμε απόστροφο και "s" για να δείξουμε ότι το ουσιαστικό αυτό κατέχει ο,τιδήποτε ακολουθεί.

Όταν το ουσιαστικό που υποδηλώνει τον κτήτη τελειώνει ήδη σε "s" (συνήθως όταν βρίσκεται στον πληθυντικό), τότε προσθέτουμε μονάχα μια απόστροφο στο τέλος της λέξης για να δείξουμε ότι κατέχει ο,τιδήποτε ακολουθεί.

πχ. The boy's toys = Τα παιχνίδια του αγοριού (boy -> τελειώνει σε y -> boy's)

The boys' toys = Τα παιχνίδια των αγοριών (boys -> τελειώνει σε s -> boys')

Ελπίζω να βοήθησα. :)

January 17, 2019

cristina324209

Το ιδιο έγραψα. Γιατί το έβγαλε λάθος;Για Την αποστροφο;

January 17, 2019

MarsTheSoap

Παρακαλώ, δείτε και την απάντηση στο παρακάτω σχόλιο.

Πέραν του απαραίτητου της αποστρόφου στη συγκεκριμένη άσκηση, να έχετε υπ' όψιν σας ότι το σύστημα διόρθωσης του Duolingo εκλαμβάνει, δυστυχώς, ολόκληρη την πρόταση ως λανθασμένη όταν λείπουν οι απόστροφοι, κάτι που δε συμβαίνει με τη στίξη ή τον τονισμό. Επομένως, για να είστε σίγουροι ότι δε θα σας βγάλει λάθος μια απάνηση, φροντίστε να ελέγχετε ότι έχετε βάλει σωστά τις αποστρόφους.

January 17, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.