"Icalledyouyesterday."

Переклад:Я дзвонив тобі вчора.

2 роки тому

12 коментарів


Halyna_ua
Halyna_ua

я зателефонував тобі учора

2 роки тому

httpsvk.cc287829

або просто "телефонував"

11 місяців тому

httpsvk.cc287829

Українською треба казати "зателефонував", а не дзвонив. Дзвонити можна у дзвони, а телефоном телефонують.

1 рік тому

Zinazaiceva

Я телефонував вам учора Чому це неправильно?

11 місяців тому

httpsvk.cc287829

Тому що вони не знають слова "телефонував"((( На превеликий жаль, цей курс не демонструє вишукані знання української. :(

11 місяців тому

four_seasons

Знають. В даному випадку система приймає відповідь з "вчора", а не "учора".

10 місяців тому

tuzzua

Я подзвонила тобі вчора! Що тут не так?

1 рік тому

Alex648237

Чому не підходить "кликав"

11 місяців тому

MikhailAxm

У можна перекласти як... я НАЗИВАВ тебе вчора? Наприклав Сall me Jummy значить називай мене Джимі...

1 місяць тому

BizCray
BizCray

"я подзвонив йому вчора"

2 роки тому

Milkho
Milkho

де ви бачите "йому" ? you - тобі

2 роки тому

BizCray
BizCray

Дякую. Буду уважніший.

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.