1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich mag die Schweden."

"Ich mag die Schweden."

Çeviri:İsveçlileri seviyorum.

July 7, 2016

6 Yorum


canilecana

İsveç, artikel almıyor. Ancak İsveçliler "die Schweden" demek.


humetin

Schweden ist ein Staat in Nordeuropa.

der Schwede (erkek İsveçli)- die Schweden (erkek İsveçliler - Çoğul)

die Schwedin (kadın İsveçli) - die Schwedinnen (Çoğul)

https://www.duden.de/rechtschreibung/Schwedin


DoktorHorner

İsveç'i seviyorum olmalı cevap


MeteUlku

Hayır. Bazı ülke isimleri artikel alıyor ama sanırım İsveç bunların arasında değil.


humetin

" Erkek İsveçliler'i seviyorum "

Ich mag die SchwedINNEN (Çoğul) - Kadın İsveçliler'i seviyorum.


SteffiBookworm

"Ich mag die Schweden." meint sowohl männliche als auch weibliche Schweden.
In den letzten Jahren sagt man aber auch "Ich mag die Schwed*innen.", "Ich mag die Schwedinnen und (die) Schweden." ...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.