"Πού είναι το ψαλίδι;"

Μετάφραση:Where are the scissors?

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


Kitrinos
Kitrinos

να ρωτησω κατι που με μπερδευει εδω, γιατι η απαντηση "where is the scissors" ειναι λαθος και γιατι χρησιμοποιουμε "are" ... επισης ειτε "ψαλιδι" ειτε "ψαλιδια" γραφεται "scissors"; ευχαριστω

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Είναι κάποιες λέξεις στα αγγλικά που επειδή αποτελούνται από 2 "σκέλη" χρησιμοποιούνται στον πληθυντικό, όπως το scissors (ψαλίδι), trousers (παντελόνι), pants (παντελόνι/βρακί). Όταν θέλουμε να αναφερθούμε σε ένα ψαλίδι/παντελόνι/κτλ, μπορούμε να πούμε "a pair of scissors/trousers" (pair = ζευγάρι).
Και επειδή είναι στον πληθυντικό χρησιμοποιούμε το "are". Το "is" χρησιμοποιείται με το "a pair".
Δηλαδή "Where are my scissors?" μπορεί να μεταφραστεί και ως "πού είναι το ψαλίδι μου;" και ως "πού είναι τα ψαλίδια μου;". Και "Where is my pair of scissors" μεταφράζεται ως "πού είναι το ψαλίδι μου;".

πριν από 2 χρόνια

Kitrinos
Kitrinos

σ ευχαριστω πολυ!

πριν από 2 χρόνια

uoLL8

Γεια σου s(ure)surprise! :)

Δηλαδή "trousers" κυριολεκτικά σημαίνει "μπατζάκια";;;

Φιλικά Κλεάνθης

πριν από 1 εβδομάδα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Τώρα που το λέτε, ναι! :D Πιο σύνηθες είναι το μπατζάκι να λέγεται "trouser leg", αλλά και σκέτο χρησιμοποιείται: https://en.oxforddictionaries.com/definition/trouser (λήμμα 1.1)

πριν από 1 εβδομάδα

uoLL8

Καλή σου μέρα ΚΑΙ σ' ευχαριστώ!

πριν από 1 εβδομάδα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.