"The men work."

Tłumaczenie:Mężczyźni pracują.

July 8, 2016

6 komentarzy


kejmel

Moim zdaniem błąd. Zdanie brzmi: ,, The men work" co oznacza mężczyzna pracuję a uznało za błąd, bo jest ,, Mężczyźni pracują"...

July 8, 2016

Gerardd88

"Man" to liczba pojedyncza = mężczyna. Liczba mnoga - "men" = mężczyźni.

July 9, 2016

ola356560

Gerardd88 to wiemy ,tylko ze słuchu trudno poznać: man/ men

February 6, 2019

graynawoni

Znowu to samo

July 24, 2018

graynawoni

Zróbcie coś z tym

July 24, 2018

Urszula284128

Cc @ v

August 26, 2018
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.