Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They are near their children."

Çeviri:Onlar çocuklarının yakınındalar.

0
4 yıl önce

27 Yorum


EzgiZeynep

"onlar onların çocuklarının yanında" yazınca da kabul ediyor . ama eğer doğru cevap "Onlar çocuklarının yanlarındalar" sa birinci cümleyi kabul etmemesi gerekir çünkü birincide başka birinin çocuklarının yanında olmaları anlamı varken ikincide kendi çocuklarının yanında olmaları anlamı var. türkçede iki cümle birbirinden farklı. bi açıklama yazarsanız sevinirim.

14
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede farklı ama İngilizcede tam olarak değil. yukarıdaki cümleden "genel" olarak kendi çocukları anlamı çıksa da gayet başkalarının çocuğu anlamı da çıkabilir. dolayısıyla ingilizceden çeviride ikisi de kabul.

11
Cevap ver4 yıl önce

Jamil_A
Jamil_A

Biz onun hansi anlamda olduğunu nece bilek?

1
Cevap ver3 yıl önce

Yunus.Yaman

tam öğrendik derken bir cümle cıkıyor ve paaaattt :D

10
Cevap ver3 yıl önce

BurakCanl

Bunun telaffuzu zor geldi :l

2
Cevap ver3 yıl önce

tuna.kekec

Neden zor geldi?

-1
Cevap ver2 yıl önce

Ali73154

telaffuz eden biraz yavaş söylese iyi olacak "near" ı resmen söylemiyo yutuyor.

2
Cevap ver2 yıl önce

cevatim

"cocuklarinin yanindadirlar" diyede cevrilebilirmi

1
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

bu doğru cevaplardan biri zaten

2
Cevap ver4 yıl önce

AysegulYil2

Their ne demek

1
Cevap ver1 yıl önce

benimarkm

onlarin

2
Cevap ver10 ay önce

fani453712

Onların

0
Cevap ver5 ay önce

benimarkm

"ONLAR KENDI COCUKLARININ YANINDA" yazdim.kabul etmedi

1
Cevap ver10 ay önce

incikin_
incikin_

Sanıyorum "kendi" kelimesi (=own) cümlede bulunmadığı için kabul etmiyor.

Onların kendi çocukları:
Their own children

2
Cevap ver310 ay önce

benimarkm

tmm..anladim cok saolun... bana verdiginiz dikkat icin 3 lingotu hak ettiniz:)

2
Cevap ver10 ay önce

TulinOkay

bigisayar bp

0
Cevap ver9 ay önce

TulinOkay

telleffon bozju

0
Cevap ver9 ay önce

TulinOkay

teleflon bozzuld

0
Cevap ver9 ay önce

Eray436206

ben ingilizcesini söylüyom kabul etmiyo

0
Cevap ver9 ay önce

NazYazici

Surekli arka arkaya bu soru cikiyor. Diger testlerde de ayni sey oldu. Sebep?

0
Cevap ver6 ay önce

sena165490

Çocuklarını kabul etmiy

0
Cevap ver6 ay önce

SXs1U

Near yanında demek değil miydi?

0
Cevap ver3 ay önce

bilge651667

Onlar çocuklarının yanindalar ifadesini sadece fiziksel olarak mi algılamaliyiz yoksa manevi bir destekten de bahsedilebilir mi, cok mu saçmalıyorum

0
Cevap ver2 hafta önce

Halil10

onların çocukları onların yanındadır yazdım kabul edilmedi ????

0
Cevap ver1 hafta önce

Hasanayc

Ne saçma bir dil. Ne istediği bile iki türlü.

-1
Cevap ver13 yıl önce