"They are near their children."

Çeviri:Onlar çocuklarının yakınındalar.

February 2, 2014

29 Yorum

Konu önem sırasına göre

EzgiZeynep

"onlar onların çocuklarının yanında" yazınca da kabul ediyor . ama eğer doğru cevap "Onlar çocuklarının yanlarındalar" sa birinci cümleyi kabul etmemesi gerekir çünkü birincide başka birinin çocuklarının yanında olmaları anlamı varken ikincide kendi çocuklarının yanında olmaları anlamı var. türkçede iki cümle birbirinden farklı. bi açıklama yazarsanız sevinirim.

March 6, 2014

Selcen_Ozturk

Türkçede farklı ama İngilizcede tam olarak değil. yukarıdaki cümleden "genel" olarak kendi çocukları anlamı çıksa da gayet başkalarının çocuğu anlamı da çıkabilir. dolayısıyla ingilizceden çeviride ikisi de kabul.

March 6, 2014

Jamil_A

Biz onun hansi anlamda olduğunu nece bilek?

June 10, 2015

enver1171
February 6, 2019

Yunus.Yaman

tam öğrendik derken bir cümle cıkıyor ve paaaattt :D

December 25, 2014

Ali73154

telaffuz eden biraz yavaş söylese iyi olacak "near" ı resmen söylemiyo yutuyor.

November 17, 2015

BurakCanl

Bunun telaffuzu zor geldi :l

August 8, 2015

benimarkm

"ONLAR KENDI COCUKLARININ YANINDA" yazdim.kabul etmedi

October 3, 2017

incikin_

Sanıyorum "kendi" kelimesi (=own) cümlede bulunmadığı için kabul etmiyor.

Onların kendi çocukları:
Their own children

October 3, 2017

benimarkm

tmm..anladim cok saolun... bana verdiginiz dikkat icin 3 lingotu hak ettiniz:)

October 3, 2017

TulinOkay

bigisayar bp

October 28, 2017

TulinOkay

telleffon bozju

October 28, 2017

TulinOkay

teleflon bozzuld

October 28, 2017

Eray436206

ben ingilizcesini söylüyom kabul etmiyo

November 1, 2017

sena165490

Çocuklarını kabul etmiy

February 10, 2018

cevatim

"cocuklarinin yanindadirlar" diyede cevrilebilirmi

February 2, 2014

ProwlingParis

bu doğru cevaplardan biri zaten

February 2, 2014

AysegulYil2

Their ne demek

March 24, 2017

benimarkm

onlarin

October 3, 2017

fani453712

Onların

March 4, 2018

NazYazici

Surekli arka arkaya bu soru cikiyor. Diger testlerde de ayni sey oldu. Sebep?

January 18, 2018

SXs1U

Near yanında demek değil miydi?

April 23, 2018

bilge651667

Onlar çocuklarının yanindalar ifadesini sadece fiziksel olarak mi algılamaliyiz yoksa manevi bir destekten de bahsedilebilir mi, cok mu saçmalıyorum

July 27, 2018

Halil10

onların çocukları onların yanındadır yazdım kabul edilmedi ????

July 31, 2018

Lokmanltar

dualingo bu nasil cumle ya, uzdun :((

September 11, 2018

BobDye3

"Onlar çocuklarının yakınlarındalar" da doğru olmalı. Yakınındalar ve yakınlarındalar arasında bir fark yok.

November 21, 2018

Javad0608

near of olması gerekmiyor mu?

December 12, 2018

TurabVefa

Onlar çocuklarına yakınlar da olmalı bence

January 29, 2019

ceren817928

Aynısını söyledim yanlış dedi

June 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.