"Theyareneartheirchildren."

Çeviri:Onlar çocuklarının yakınındalar.

4 yıl önce

25 Yorum


EzgiZeynep

"onlar onların çocuklarının yanında" yazınca da kabul ediyor . ama eğer doğru cevap "Onlar çocuklarının yanlarındalar" sa birinci cümleyi kabul etmemesi gerekir çünkü birincide başka birinin çocuklarının yanında olmaları anlamı varken ikincide kendi çocuklarının yanında olmaları anlamı var. türkçede iki cümle birbirinden farklı. bi açıklama yazarsanız sevinirim.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede farklı ama İngilizcede tam olarak değil. yukarıdaki cümleden "genel" olarak kendi çocukları anlamı çıksa da gayet başkalarının çocuğu anlamı da çıkabilir. dolayısıyla ingilizceden çeviride ikisi de kabul.

4 yıl önce

Jamil_A
Jamil_A

Biz onun hansi anlamda olduğunu nece bilek?

3 yıl önce

Yunus.Yaman

tam öğrendik derken bir cümle cıkıyor ve paaaattt :D

3 yıl önce

Ali73154

telaffuz eden biraz yavaş söylese iyi olacak "near" ı resmen söylemiyo yutuyor.

3 yıl önce

BurakCanl

Bunun telaffuzu zor geldi :l

3 yıl önce

benimarkm

"ONLAR KENDI COCUKLARININ YANINDA" yazdim.kabul etmedi

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Sanıyorum "kendi" kelimesi (=own) cümlede bulunmadığı için kabul etmiyor.

Onların kendi çocukları:
Their own children

1 yıl önce

benimarkm

tmm..anladim cok saolun... bana verdiginiz dikkat icin 3 lingotu hak ettiniz:)

1 yıl önce

cevatim

"cocuklarinin yanindadirlar" diyede cevrilebilirmi

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

bu doğru cevaplardan biri zaten

4 yıl önce

AysegulYil2

Their ne demek

1 yıl önce

benimarkm

onlarin

1 yıl önce

TulinOkay

bigisayar bp

1 yıl önce

TulinOkay

telleffon bozju

1 yıl önce

TulinOkay

teleflon bozzuld

1 yıl önce

Eray436206

ben ingilizcesini söylüyom kabul etmiyo

1 yıl önce

NazYazici

Surekli arka arkaya bu soru cikiyor. Diger testlerde de ayni sey oldu. Sebep?

10 ay önce

sena165490

Çocuklarını kabul etmiy

10 ay önce

SXs1U

Near yanında demek değil miydi?

7 ay önce

bilge651667

Onlar çocuklarının yanindalar ifadesini sadece fiziksel olarak mi algılamaliyiz yoksa manevi bir destekten de bahsedilebilir mi, cok mu saçmalıyorum

4 ay önce

Halil10

onların çocukları onların yanındadır yazdım kabul edilmedi ????

4 ay önce

Lokmanltar

dualingo bu nasil cumle ya, uzdun :((

3 ay önce

BobDye3

"Onlar çocuklarının yakınlarındalar" da doğru olmalı. Yakınındalar ve yakınlarındalar arasında bir fark yok.

3 hafta önce

Javad345968

near of olması gerekmiyor mu?

2 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.