"How far is it?"

Çeviri:O ne kadar uzakta?

4 yıl önce

15 Yorum


banudgn

Dediginiz cumle dogru fakat Turkceye gore soz diziminiz yanlis ozne basta olmasi gerek -o ne kadar uzak? -olmaliydi cevirirken soz dizilimine dikkat edilince kabul etmesinde pek sıkıntı olmuyor

3 yıl önce

ferdi48130

Yanlış değil (is) ta yapıyor. Hatta is (tadır) bile yapar.

2 yıl önce

Hilal.41

Far ile for un teleffuzu aynı sanki ayırt edemiyorum

2 yıl önce

EnesHakan

Yaaa Have far is it diye geliyo ses

2 yıl önce

canansuleyman

Ne kadar uzakta o diyorum olmuyo ama kelimenin sonunda it var

3 yıl önce

elmira697329

O ingilizce diline gore,azcik mantık yurutseydin bulurdun

2 yıl önce

umutku
umutku

O nasıl uzakta neden olmuyor?

3 yıl önce

muratserhatalp

How far kalığ mı yoksa

2 yıl önce

rasitsariyar

Aynı yanlışa bende düştüm. Mesafe konusu olduğunda How far kalıbı kullanılıyormuş.

2 yıl önce

ersinturac

kalıptan ziyade how +sıfat geldiğinde ne kadar anlamı olur o sekilde düşünürseniz daha faydalı olur.örneğin "how old are you" derken how + old(sıfat) anlamı olduğu gibi türetilebilir..

2 yıl önce

HarunReit3

Onun uzaklığı nasıl? dedim kabul etmedi. Halbuki doğrusu bu değil mi?

3 yıl önce

Nisa1183

Neden how many değil? How far kalıp olarak ne kadar mı demek?

2 yıl önce

Gulsumcukk

How nasıl demek degil miydi of her sey birbirine karistı

2 yıl önce

FamousMan
FamousMan

Kaziyafka

1 yıl önce

FamousMan
FamousMan

Kaziyafka

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.