"How far is it?"

Çeviri:O ne kadar uzakta?

February 2, 2014

15 Yorum


banudgn

Dediginiz cumle dogru fakat Turkceye gore soz diziminiz yanlis ozne basta olmasi gerek -o ne kadar uzak? -olmaliydi cevirirken soz dizilimine dikkat edilince kabul etmesinde pek sıkıntı olmuyor

December 15, 2014

ferdi48130

Yanlış değil (is) ta yapıyor. Hatta is (tadır) bile yapar.

December 8, 2015

Hilal.41

Far ile for un teleffuzu aynı sanki ayırt edemiyorum

February 3, 2016

EnesHakan

Yaaa Have far is it diye geliyo ses

March 21, 2016

canansuleyman

Ne kadar uzakta o diyorum olmuyo ama kelimenin sonunda it var

April 30, 2015

elmira697329

O ingilizce diline gore,azcik mantık yurutseydin bulurdun

October 31, 2015

umutku

O nasıl uzakta neden olmuyor?

September 17, 2015

rasitsariyar

Aynı yanlışa bende düştüm. Mesafe konusu olduğunda How far kalıbı kullanılıyormuş.

February 17, 2016

ersinturac

kalıptan ziyade how +sıfat geldiğinde ne kadar anlamı olur o sekilde düşünürseniz daha faydalı olur.örneğin "how old are you" derken how + old(sıfat) anlamı olduğu gibi türetilebilir..

July 30, 2016

muratserhatalp

How far kalığ mı yoksa

December 1, 2015

Gulsumcukk

How nasıl demek degil miydi of her sey birbirine karistı

June 23, 2016

FamousMan

Kaziyafka

January 16, 2017

FamousMan

Kaziyafka

January 16, 2017

cigdem987935

Aaaaaaa

February 1, 2019

Lisa_Jisoo

How nasıl demek ama

July 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.