1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "How far is it?"

"How far is it?"

Çeviri:O ne kadar uzakta?

February 2, 2014

21 Yorum


Gulsumcukk

How nasıl demek degil miydi of her sey birbirine karistı


banudgn

Dediginiz cumle dogru fakat Turkceye gore soz diziminiz yanlis ozne basta olmasi gerek -o ne kadar uzak? -olmaliydi cevirirken soz dizilimine dikkat edilince kabul etmesinde pek sıkıntı olmuyor


ferdi48130

Yanlış değil (is) ta yapıyor. Hatta is (tadır) bile yapar.


Hilal.41

Far ile for un teleffuzu aynı sanki ayırt edemiyorum


muratyln

neden 'how much' değil.


zahter35

sevgili murat, how much değil çünkü how much, "sayılamayan" isim miktarlarını sormak için kullanılan ve how many ile de sıkça karıştırılan bir soru kalıbıdır. mesafe/uzaklık söz konusu olduğunda kalıbımız "how far"dır.


serdaro81

Hmm hesap resmin sana çok benziyor murat


[aktif olmayan kullanıcı]

    Yaaa Have far is it diye geliyo ses


canansuleyman

    Ne kadar uzakta o diyorum olmuyo ama kelimenin sonunda it var


umutku

    O nasıl uzakta neden olmuyor?


rasitsariyar

    Aynı yanlışa bende düştüm. Mesafe konusu olduğunda How far kalıbı kullanılıyormuş.


ersinturac

    kalıptan ziyade how +sıfat geldiğinde ne kadar anlamı olur o sekilde düşünürseniz daha faydalı olur.örneğin "how old are you" derken how + old(sıfat) anlamı olduğu gibi türetilebilir..


muratserhatalp

    How far kalığ mı yoksa


Ji_ji_jisoo

    How nasıl demek ama


ZeynepYeer

    Bastığımda kelime oraya gitmiyor


Emreayrba

    How fiilin basına gelirse nasıl anlamı olur


sportlive24

    ne kadar uzak dedim kabul etti


GokayDonat

    O uzakta nası diye çevirdim bu anlamda çıkmazmı bu cümleden


Thanosvele

    Bu kelimeyi kim bilmez

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.