"No, I am not fine."

Fordítás:Nem, nem vagyok jól.

February 2, 2014

17 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


johalasz46

Olvastalak benneteket, és Btoncsival értek egyet! Korábban már tanulgattam a ELO-val, és ugy vettem észre, az angol sablonokat használ. ha sikerül, azt kellene elsajátitanunk. És hát: tanuljunk! Aki feltöltötte a Duolingo-t, az biztosan tudja, mi az, ami elfogadható válasz. Ha nem jó szerinte, akkor nem fogadja el a gép. Én 2 füzetbe jegyzem (szótár és mondatok, kiejtéssel együtt!), s igy ismételgetni is lehet (amit már elfogadott a rendszer). Szervusztok!


serikarika

A "nem érzem jól magam", az nem jó?


csi

Az "I don't feel well" lenne. Tulajdonképen, a "nem vagyok jól" én úgy mondanám hogy "No, I am not ok" v "I am not well", de most a leckében az alap szavakat tanuljuk, ugyhogy egyenlőre így is jó...


LszlNagy14

Jelentsétek hogy el kellene fogadnia a zászlóra kattintva


Btoncsi

Pontosan kell lefordítani a mondatot nem az értelmére kiváncsi hanem hogy hogy fordítasz. :( de gondolom ezt te is észrevetted.


ViolettaLu4

Jelent nagyszerűt is a fine


Charger69

Azt jelenti hogy '' nem nem vagyok jól ,, sztm érthető


bocsi99

Ez a fordítás így miért nem megfelelő?


Pakknanus

Melyik fordítás?


almadinnye

Az is jo, hogy "I'm don't fine?


SzitasTibor

Nem jó, mert a létige után nem kell még egy segédige is. Amit írtál, teljes alakban így néz ki: I am do not fine. Választanunk kell, hogy am vagy do. Mivel nem cselekvést akarunk kifejezni, hanem állapotot, ejtjük a do-t és úgy már jó.


Linddddaaaa

Süveges mark, gratu


vintom

Pacsi annak, akinek Marsellus Wallace jutott eszébe! :D


IllsLvia

Olvassátok el ezt a mondatot és arra fogtok utalni hogy rosszul van az illető.


JohannaBar17

Én azt írtam, hogy "nem, jól vagyok" mert azt olvastam hogy '' no, I am fine'' de elfogadta dxx


hudak.15

Tudom hogy ez egyáltalán nem ide tartozik, de szerintetek az normális hogy már kétszer végeztem első helyen gyémántligában és mégsem jelzi vagy hogy már vagy hatszor voltam első 3 helyezetben de csak kettőszőr jelzi?Egy ideje szinte semmit sem érzékel a duolingo amit teljesítek.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.