Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen de gitmek istiyor musun?"

Çeviri:Do you want to go too?

0
4 yıl önce

7 Yorum


KdrKT

do you also want to go neden olmuyor

2
Cevap ver3 yıl önce

YusufErhan

Bence de, also neden olmuyor?

1
Cevap ver4 yıl önce

Levent2017

Sende gitmek istiyor musun. Karşılık olarak ...Do you want to go ...dedim. sondaki too. Eksik diyor. too. Çok demek neden böyle bir şey ekenmeli anlamıyorum

1
Cevap ver1 yıl önce

Asli_han_e._

'' Too'' ayrıca Türçede bağlaç olan ''de'' anlamına da gelir. ''-de'' ekinden farklı olarak kelimeden ayrı yazılır. ''Sen de gitmek istiyor musun?'' cümlesindeki ''de'' bağlacının ingilizcedeki karşılığı olan ''too'' kelimesini unutmuşsunuz.

2
Cevap ver10 ay önce

receptoklu

du yu van tu go tuu . ses bakimindan bi yere gitmek istermisin anlaminda ve eksik cumle oluyor . burada also kullanabilir miyiz

0
Cevap ver4 yıl önce

endermaxijunior

"Do you also want to go" dedim. Kabul olur olmaz bilmem ama kulağa daha hoş geliyor ;')

1
Cevap ver3 yıl önce

hakan.buyukdere

Sorularda either kullanilmiyor mu?

0
Cevap ver3 yıl önce