"Sen de gitmek istiyor musun?"

Çeviri:Do you want to go too?

4 yıl önce

8 Yorum


KdrKT

do you also want to go neden olmuyor

3 yıl önce

YusufErhan

Bence de, also neden olmuyor?

4 yıl önce

auditorlevent

Sende gitmek istiyor musun. Karşılık olarak ...Do you want to go ...dedim. sondaki too. Eksik diyor. too. Çok demek neden böyle bir şey ekenmeli anlamıyorum

1 yıl önce

Asli_han_e._

'' Too'' ayrıca Türçede bağlaç olan ''de'' anlamına da gelir. ''-de'' ekinden farklı olarak kelimeden ayrı yazılır. ''Sen de gitmek istiyor musun?'' cümlesindeki ''de'' bağlacının ingilizcedeki karşılığı olan ''too'' kelimesini unutmuşsunuz.

1 yıl önce

receptoklu

du yu van tu go tuu . ses bakimindan bi yere gitmek istermisin anlaminda ve eksik cumle oluyor . burada also kullanabilir miyiz

4 yıl önce

endermaxijunior

"Do you also want to go" dedim. Kabul olur olmaz bilmem ama kulağa daha hoş geliyor ;')

3 yıl önce

hakan.buyukdere

Sorularda either kullanilmiyor mu?

3 yıl önce

Yigit_Karaca
Yigit_Karaca

To ile too yu ters koydum.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.