1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen de gitmek istiyor musun?"

"Sen de gitmek istiyor musun?"

Çeviri:Do you want to go too?

February 2, 2014

9 Yorum


KdrKT

do you also want to go neden olmuyor


YusufErhan

Bence de, also neden olmuyor?


hakan.buyukdere

Sorularda either kullanilmiyor mu?


Yigit_Karaca

To ile too yu ters koydum.


sezgin96161

Do you want to go neden yanliş ve Sayin yetkililer benim gurupda kaç kişiyiz bilmek istiyorum ve kendi gurubumda pratik yapmak için sohpet etme imkani sağliyan mesajlaşma imkani olursa daha iyi olmazmi


receptoklu

du yu van tu go tuu . ses bakimindan bi yere gitmek istermisin anlaminda ve eksik cumle oluyor . burada also kullanabilir miyiz


endermaxijunior

"Do you also want to go" dedim. Kabul olur olmaz bilmem ama kulağa daha hoş geliyor ;')


auditorlevent

Sende gitmek istiyor musun. Karşılık olarak ...Do you want to go ...dedim. sondaki too. Eksik diyor. too. Çok demek neden böyle bir şey ekenmeli anlamıyorum


Asli_han_e._

'' Too'' ayrıca Türçede bağlaç olan ''de'' anlamına da gelir. ''-de'' ekinden farklı olarak kelimeden ayrı yazılır. ''Sen de gitmek istiyor musun?'' cümlesindeki ''de'' bağlacının ingilizcedeki karşılığı olan ''too'' kelimesini unutmuşsunuz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.