"Sie sorgt sich um die Kinder."

Çeviri:O, çocuklar için endişeleniyor.

July 8, 2016

5 Yorum


Hakan258283

"sich sorgen" ilgilenmek manasına da gelir.

July 8, 2016

kamilfirti

Sanmıyorum. Yalnızca "sorgen" ilgilenmek anlamına geliyor olmalı.

August 24, 2016

sultan899371

"Sich um kümmern " ilgilenmek sich um sorgen endişelenmek

November 13, 2016

unutmaz

burada endişelenmek fiili çocukları kastediyor um yerine für olamazmı

August 25, 2017

sametsalam2

''için ''kelimesi nerede?

January 4, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.