Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie sorgt sich um die Kinder."

Çeviri:O, çocuklar için endişeleniyor.

2 yıl önce

5 Yorum


Hakan258283

"sich sorgen" ilgilenmek manasına da gelir.

2 yıl önce

kamilfirti

Sanmıyorum. Yalnızca "sorgen" ilgilenmek anlamına geliyor olmalı.

1 yıl önce

sultan899371

"Sich um kümmern " ilgilenmek sich um sorgen endişelenmek

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

burada endişelenmek fiili çocukları kastediyor um yerine für olamazmı

11 ay önce

sametsalam2

''için ''kelimesi nerede?

7 ay önce