"He wears a hat."

Çeviri:O bir şapka takar.

February 2, 2014

70 Yorum


as.a

takmanın ayrı bir anlamı yok mu ingilizcede ?

August 12, 2014

Selcen_Ozturk

hayır. gözlük, şapka vs için de sadece "wear" kullanılıyor. tabii ki takmak başka anlamlarda (kabloyu takmak gibi) başka şekilde çevriliyor, plug, attach vs

August 29, 2014

as.a

sagolun teşekkürler

August 30, 2014

glKTvy

Evet

March 21, 2019

lknur486533

Malmısın sen

March 7, 2019

DursunAliD1

Yaa ing de bi kelimenin birden fazla anlami var

May 6, 2017

ErcanDoant

"o 1 şapka takar " diye yazdım doğru çıktı .. Duolingoya teşekkürler :D

October 14, 2016

Babanburad

"o bir şapka takıyor" olmaz mı?

March 22, 2017

perihan186296

Burada genis zaman kullanılmış. Onun için. O bir şapka takiyor olmaz takar olur.

March 31, 2019

Azra87899

Wear, wears giymek olur. Eğer gebis zaman icin ya da he she it ixin kullanirsak da ha da farkli bir ek baflac ya da fiil gelmeli.ingilizce sondan ek almas ve bir tsnw bir bu su gibi söylemler icinde ayri ca fiil grrektigi dusuncesindeyim. Bu Nitek fiillerini kullalurken ayri baglac gerekiyor. Nesaelw sen Türkçede o bunu giydi mi dersin toksa o bununla birlikte söyle takti bu su gibi dsgnik cumleyle konuşur musun.tabiiki Hayır. Yane bunu bu fiille kullanamassiniz .siz mi bize ingilizce öğretiyor sunuz biz mi size öğreniyoruz belli değil!

May 2, 2019

arda743781

Sıkıldım

August 7, 2019

PARTYBEARS01

Takmak farklı değilmi

March 4, 2019

arda743781

Değil

August 7, 2019

Bure272475

Ya ben doğru diyorum yanlış oluyor

June 24, 2019

gazi190026

şapka takılmaz mı?

June 9, 2017

fatmazehra534553

O şapka takar dedim kabul etmedi

January 17, 2019

serap786700

O bir sapka giyer neden olmuyor.

January 25, 2017

rana914461

Banada öyle oldu

December 13, 2017

Selen735785

Takmak la giymek aynı diğil ama

January 1, 2018

Berna999833

Evet öyle kabul ediyor

April 3, 2018

Elim843069

Sürekli aynı cümle çok sık tekrar

October 3, 2018

BerikaS

şapka takıyor

July 31, 2015

BerilKatlan

O şapka takar olabilirdi

January 10, 2016

Bikizoynar

O şapka giyerdi. olmayacakmı cevap?

November 17, 2016

ingilizceh5

Hayir

January 5, 2018

Burak218379

Wears olduğu için geniş zaman

February 7, 2018

...irem...

wore wear ın ikinci hali eğer wore olsaydı giyerdi olacaktı

May 4, 2017

...irem...

hyr geçmiş zaman eki yok

May 4, 2017

faik95956

Òğrenmek için harika bir progbu cok yararini gördūm .yalniz bir. Şey hariç ?

October 28, 2017

Mehmet886

Elbise giyer oluyor da şapka giyer neden olmuyor?

February 20, 2015

doruk206661

Yooo,sapkada da oluyor.

December 30, 2015

s4m.d6n

Sapka giyer de oluyor

January 19, 2016

mukemmeldamla

Her ne kadar olsa da dogrusu takar olmalı

February 28, 2016

renkligler

Gerçeği takar ama giyerde olur.

March 27, 2016

Mehmet886

Gerçekten de haklısın sana hak veriyorum

February 20, 2015

aefe2004

ÇÜNKÜ ASLINDA İKİSİ DE AYNI ANLAMA GELMİŞ OLUYOR AMA HER DİLDE OLDUĞU GİBİ İNGİLİZCE'DE DE KULLANIM SÖZCÜĞE GÖRE DEĞİŞİYOR. (İMKANLI ŞEYLER GEÇİYOR!) YANLIŞ ANLAMAYIN BENİ BOZGUNCU BİRİSİ DEĞİLİM :) (AYAKKABI GİYİLİR ŞAPKA TAKILIR ELBİSE GİYİLİR GÖZLÜK TAKILIR PANTOLON GİYİLİR ELDİVEN TAKILIR)

March 6, 2015

Arzu44229

Ppp

P

August 3, 2015

Ceren_Demirci

UF YA o şapka taktı diyorum neymiş yanlışmışoşapka takarmış doğru cevap ne fark eder.

April 8, 2015

unsalcibram

Taktı geçmiş zaman. Biz Türkçe'de geniş zaman için geçmiş zaman kullanıyor muyuz?

May 24, 2015

BayRed

Çok şey farkeder senin dediğinin ingilizcesi farklı

November 26, 2015

yahya123yaman123

o bir şapka giyer

April 15, 2015

mukemmeldamla

Takar

February 28, 2016

BayNM

Türkçede bir demeye gerek var mı? Kaç tane şapka takabilir ki?

June 21, 2015

Kubraturkoz

A'nin tekillik anlamı kattığını öğretme amaçlı yoksa gerek yok kullanmaya

August 19, 2015

fatmapeker

Merhaba Ben Deniz ve sigara bambo bambo bambo

September 28, 2015

Ymrstein

Giydi yazdım çünki bakın becausehskfşdşskdkd

November 23, 2015

gizembabyk

evet ama çok güzel ya

January 16, 2016

Goncagl518026

Wear giymek onu secsek olurmu (bu soruyu dogru cevapladim)(duolingoyu tablette ilerletiom ama klavye kullanma hizim artti)

January 17, 2016

dilann13

Şebnem senden tam bir mal olur biliyon değil mi

January 24, 2016

CemrecanYu

Cok guzel bir uygulama

March 30, 2016

coskun437177

o bir şapka takar değil, o bir şapka giyer olmalıydı.

July 21, 2017

SinanAkpnar

Sapka giyer yazdim hata verdi. Sacma sapan detaylardan hata verip durmayin bu ne sacmalik yaa. Saatlerdir detaylarda bogusuyorum.

March 13, 2018

ouz363420

Anlamıda anlamsız aptalca bi cümleydi

May 29, 2018

sladurmu4

İngilizce öğrenmek isteyen beni takip etsin bence❤

July 17, 2018

Rarity_MLP

o sapka takar olmuomu -_- yok 100 tane takio sanki .s

September 3, 2015

Dilek751412

Geniş zamanda he she it de hep fiile es takısı mı geliyor

November 15, 2015

s4m.d6n

Evet

January 19, 2016

fatih432114

Benimde merak ettigim konu ama cevap veren yok gibi

November 20, 2015

irembekar

ama wear istemek demek

December 21, 2015

doruk206661

O giyimek demek. WANT istemek demektir.

December 30, 2015

irembekar

ay doğruya unutmuşum!!!

January 5, 2016

gunce1

Kafaya takmak var bide.

January 21, 2016

tolga957731

He wears a hat diyor ama o bir sapka giyer diyo wear yazmıyorki wears coul ek S var giyerler olmalıydı tesekkurler

February 7, 2016

ResulSalman

I wear You wear We wear They wear He wears She wears It wears Şeklinde kullanılır. Orada ki s takısı bu sebepledir , çoğul olduğundan değil.

April 13, 2016

EcemAkbaba

Çok saçmaydı

February 8, 2016

LatifeKeskin

Arkadaşlar tele-tercüman "he" değil "you" diyor yaa. Bi de elbise giyer oluyo da şapka giyer niye olmuyo ki?

August 8, 2014

Selcen_Ozturk

he diyor. şapka giyer zaten kabul edilen bir alternatif ama Türkçede asıl kullanım "şapka takmak"tır o yüzden ana çeviri bu

August 8, 2014

ArifGneyGl

Hep aydınlatıcı açıklamalar yazmışsın Teşekkürler..

January 1, 2019

s4m.d6n

O da oluyo

January 19, 2016

cihanbegburs

Ses net gelmiyor. Bana da you diyor gibi geliyor

February 12, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.